Tæller hos Cybercity
Fra : Ib Henriksen

Dato : 08-03-06 13:44

Den tæller jeg har kopieret ind på min side hos cybercity virker ikke, den
viser 888888, hvorfor ?
HTML koden er kopieret fra deres egen kundesupport og jeg har ændret
brugernavn.
Venlig hilsen Ib Henriksen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-03-06 14:01

Ib Henriksen skrev:

> Den tæller jeg har kopieret ind på min side hos cybercity
> virker ikke, den viser 888888, hvorfor ?

Det er meget svært at sige uden at kunne se siden. Giv et link til
din side, så er det lettere at hjælpe dig.

Læs evt. siden her først: <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.

NB: Vær opmærksom på at scriptet kan være blokeret hvis du afprøver
siden lokalt (fra din egen computer i stedet for fra en server).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ib Henriksen

Dato : 08-03-06 14:19

Hej

Her er link til hjemmesiden http://frikkecille.homepage.dk

Ib Henriksen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-03-06 14:42

Ib Henriksen skrev:

> Her er link til hjemmesiden http://frikkecille.homepage.dk

Tak. Den viser 00004 her. Hvis det stadig ikke virker hos dig, har
du måske et Internet Security-program kørende.

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ib Henriksen

Dato : 08-03-06 15:44

> Tak. Den viser 00004 her. Hvis det stadig ikke virker hos dig, har
> du måske et Internet Security-program kørende.

> [...]

Tak for hjælpen, det var firewall'en

Ib Henriksen

Fra : Ib Henriksen

Dato : 08-03-06 15:46

> Tak. Den viser 00004 her. Hvis det stadig ikke virker hos dig, har
> du måske et Internet Security-program kørende.

> [...]

Tak, det var min firewall.

Ib Henriksen

Fra : Ib Henriksen

Dato : 08-03-06 15:48

> Tak. Den viser 00004 her. Hvis det stadig ikke virker hos dig, har
> du måske et Internet Security-program kørende.
>
> NB: Læs gerne min signatur.
> --

Tak, det var åbenbart min firewall.

Ib Henriksen

Fra : David Trasbo

Dato : 08-03-06 14:24

Ib Henriksen skrev:

> Den tæller jeg har kopieret ind på min side hos cybercity virker ikke, den
> viser 888888, hvorfor ?

Hos mig viser den 00003.

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.

Fra : Ib Henriksen

Dato : 08-03-06 14:34

Tak, så er det bare mig selv der ikke kan se den, hvad skal den så til for.
Det må kunne gøres anderledes.

Tak for hjælpen