e.c 1150
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 07-03-06 17:40

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-03-06 18:11

rasmus.carlsen skrev:

> Nogen der kan løse dette mysterium?

Det kunne du selv hvis du læste hvad der stod:

   end tag for "div" omitted

Du mangler at lukke en <div>, og du får at vide at den begynder i
linje 40 (det sidste ville jeg dog tage med et gran salt fordi
det kan være svært at finde den slags rigtigt).

Det er en fejl at likke med </body> før alle div'er er lukket
rigtigt, så der er ingen mystik.

--
Bertel

Fra : rasmus carlsen

Dato : 08-03-06 13:29

> [...]
> det kan være svært at finde den slags rigtigt).
>
> Det er en fejl at likke med </body> før alle div'er er lukket

- jeg er træt af at være så dum at jeg ikke selv kan finde ud af det ;-( tak
for hjælpen (forhåbentlig behøver jeg den ikke igen)

ras

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-03-06 13:41

rasmus carlsen skrev:

> - jeg er træt af at være så dum at jeg ikke selv kan finde ud af det ;-( tak
> for hjælpen (forhåbentlig behøver jeg den ikke igen)

Spørg du trygt igen. Vi kan alle komme til at stirre os blinde på
et problem, og så er andre input en god hjælp.

--
Bertel

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 08-03-06 22:37

> Spørg du trygt igen. Vi kan alle komme til at stirre os blinde på
> et problem, og så er andre input en god hjælp.

- heh jo men det sker sgu efterhånden lidt for tit for mig ...

ras

Fra : Holst

Dato : 07-03-06 18:18

rasmus.carlsen wrote:

> Nogen der kan løse dette mysterium?
> http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.copenhagenchess.dk%2F%3Fpage_id%3D9&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&ss=1&No200=1

Som der står, så er den <div>, der er anført i linje 40 ikke lukket. Du
mangler en </div>, men hvor den skal stå, er jo en helt anden sag og
langt vanskeligere at svare på.