Centrering af tabel
Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 07-03-06 14:15

Hvordan får jeg en tabel på f.eks. 100x100 px centret midt på en hjemmeside?

Jeg bruger Dreamweaver og har tidligere (for mange år siden) benyttet mig af
en ekstra usynlig tabel med en celle, som jeg har givet størrelsen 100%x100%
og hvor jeg så har centreret indholdet vertikalt og horisontalt. Men det
virker ikke mere af en eller anden årsag. (Siden skal bare fungere i IE).

Hvordan kan jeg fikse det nemt?

Her er det, som virkede i de gode gamle dage ...

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-03-06 15:24

Uldsokken Arne Swiftwind wrote:
> Hvordan får jeg en tabel på f.eks. 100x100 px centret midt på en
> hjemmeside?

http://www.wpdfd.com/editorial/thebox/deadcentre4.html

Den røde kasse kunne ligeså godt være en tabel på 100px.

Du skal naturligvis lige tilpasse margin så den passer til 100*100, istedet
for 250*70.