Mappen Hyperlinks i Foretrukne
Fra : Masterpuffi

Dato : 06-03-06 14:14

Hej

Microsoft IE 6.0

Hvordan kan jeg kommen af med mappen Hyperlinks i Foretrukne.
Hvis jeg sletter den og næste gang jeg starter IE er mappen der igen.

Masterpuf

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-06 16:36

Masterpuffi skrev:

>Hvordan kan jeg kommen af med mappen Hyperlinks i Foretrukne.

Kan man ikke.

Du kan skjule den i Vis => Værktøjslinjer (View => Toolbar).
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 06-03-06 17:04

Knud Gert Ellentoft skriblede:

> Kan man ikke.
>
> Du kan skjule den i Vis => Værktøjslinjer (View => Toolbar).

Nope, åbn stifinder og find mappen Foretrukne
og sæt Hyperlinks til skjult under egenskaber.

--
Lars Fragstrup

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-06 17:19

Lars Fragstrup skrev:

>Nope, åbn stifinder og find mappen Foretrukne
>og sæt Hyperlinks til skjult under egenskaber

Ja, tog lige fejl.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Masterpuffi

Dato : 06-03-06 17:35

Jeg takker
Så er den "næsten" væk

Masterpuf

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-06 16:59

"Masterpuffi" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg takker
> Så er den "næsten" væk
>
> Masterpuf

Avs, nu røg du på Knuds ignoreringsliste
- læg nu mærke til hans trusler.
Kan du nu leve uden at kommunikere med Knud??

Mvh Alf