BIP! ARGH!
Fra : Niels Andersen

Dato : 04-01-01 13:06

Når jeg fiser rundt i en shell synes jeg brugen af tabulatortasten er
genial.
ema<tab> EnLil<tab>
og så står der
emacs EnLilleTekst.txt

Men den BIPPER hele tiden af mig, og det er vi nogle stykker her på kontoret
der er trætte af... :)
Hvordan slår man det fra?

Jeg tænker her både på når X ikke er startet op, og når jeg har en shell
startet op fra X.

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-01-01 16:58

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote
> Når jeg fiser rundt i en shell synes jeg brugen af tabulatortasten er
> genial.
> ema<tab> EnLil<tab>
> og så står der
> emacs EnLilleTekst.txt

Hvad har det med html at gøre?

Tror du ikke du skal over i news:dk.edb.system.unix eller noget i den stil?
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Niels Andersen

Dato : 04-01-01 21:07

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> skrev i en meddelelse
> "Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote
> Hvad har det med html at gøre?
> Tror du ikke du skal over i news:dk.edb.system.unix eller noget i den
stil?

Damn, jeg ramte da HELT forkert... :) Sorry... :)

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Troels Christiansen

Dato : 05-01-01 16:45

> Damn, jeg ramte da HELT forkert... :) Sorry... :)

Bortset fra at emacs også er fin til html

--
Mvh.
Troels Christiansen