nokia 3310 lort telefon
Fra : KSK

Dato : 14-06-01 16:29

jeg købet en nokia 3310 d 28.0401 hos fredgaard radio i amager centren efter
30 dage kunne jeg ikke brug tast 1.4.7 jeg fik så et brev 14 dage efter at
min telefon kunne afhentes , glad kørt jeg ned til fredgaard i amager
centren og fik af vide min telefon ikke kunne laves da den hvad væske skadet
og jeg skulle betaler 450 kr får at får min telefon tilbage da det hvad selv
forskyldt ?? jeg har på ingen måden udsat telefon for nogle form for væske
eller vand men her stå jeg så tilbage med en defekt teleofn jeg skal betale
450 kr får at få tilbage .. jeg har i sinde at klage til forbrugestyrlese
men fik af vide hos fredgaard at det kunne jeg lige så godt spar mig da de
har så mange sagere omkring denne nokia telefon !!!
så pas på med en nokia 3310 købe den ikke

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-06-01 16:40

KSK skrev:

- et indlæg 2 gange...

Vi HAR allerede læst indlægget, både her i gruppen og et par andre.
Nøjes med at sende det en gang, tak.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : KSK

Dato : 14-06-01 22:40

det må du undskyld Lasse nu er det bare sådan at vi andre hente dit reklame
for dit hjemme unlock virksomhed hvergang du post her i en news gruppe ....
så må ikke du skal være det sidst til at brokke dig .... ps betaler du skat
af din indtægt ????
ikke for at spille politimand men du smide selv et kort på border

KSK

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-06-01 22:52

KSK skrev:

>det må du undskyld Lasse

Det går nok.

>nu er det bare sådan at vi andre hente dit reklame
>for dit hjemme unlock virksomhed hvergang du post her i en news gruppe ....
>så må ikke du skal være det sidst til at brokke dig ....

Nej, for signaturen er et fristed, jeg må skrive hvad jeg vil:

>ps betaler du skat af din indtægt ????

Ja, men er det ikke irrelevant i denne sammenhæng?

>ikke for at spille politimand men du smide selv et kort på border

Hvad er det for nogle kort jeg skal smide på bordet?

Jeg overholder netiketten, jeg må skrive i min signatur hvad jeg vil.

Du kan lære en hel del om netiketten på www.usenet.dk

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : jan steen sørensen

Dato : 15-06-01 09:52

KSK skrev i meddelelsen <9galn3$12rf$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>har så mange sagere omkring denne nokia telefon !!!
>så pas på med en nokia 3310 købe den ikke

Hvis du er så sikker på at du ikke har udsat den for vand !
- ville jeg betale de 450 kr. ( en noget høj pris? - mener andre tager ca.
150-200kr for dette),
modtage den defekte telefon. Og samtidig gøre dem opmærksom på at du vil
klage. Få evt.
Telefonen undersøgt andet sted også...

Jan