Kaprede fly fredes over Tyskland udfra sta~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-06 06:38

Venstreorienteret forfatningsdomstol i Karlsruhe kan ikke regne, vil
jeg mene, når de gør op, at CDU-CSU-vedtaget lov om nedskydning af
fly. der kan forsage WTC-analogt folkemord, må ikke bevare sin
gyldighed på tysk grund,
pga landets særlige behov for at være menneskerettigheds-perfekt.

De har ret i, at man ikke skal gøre passagerer i et kapret fly til
redskab for at bekæmpe terrorisme.
Men det er da enkel bondefornuft, at hvis der er 500 passagerer og et
fodboldsstadium med 50000 tilskuere vil blive holocaustet ellers, så
er der overskud på den utilitaristiske balance ved at skyde det ned.
Størst mulig lykke for flest mulig mennesker, siger Bentham, der
faktisk ikke er i strid med Kant.

342 gange om året mistede fly radiokontakt og i 31 tilfælde gik
jagerfly på vingerne i 2005.(Politiken 16 feb 06)

Mon ikke jagerfly oftest kan presse kapret passagerfly væk fra sin
kurs og tvinge til landing, uden at nedskyde.?

Men menneskerettighedsfantasterne argumenterer udfra misforståelse af
Immanuel Kant, -
- samt at en fodboldkamp er ikke vigtig nok til at udsætte passagerer
for fare.(Fodboldkampene i snarlig VM er alibi for den klogt vedtagne
lov)

I visse tilfælde vil forlængelse af passagerers liv være ½ time ved,
at disse værre-end-nazi jurister desværre har magt som agt.

Al-Queada elsker menneskerettighederne, som gør os muslimske. Se
Spanien der fik muslimvenlige partier til magten, fordi terror
tolkedes som noget, man kun kan undgå ved at forære alt til
terrorister - til bombemuhamedanerne som tegner skabsterroristerne dvs
alle muslimer.

Fra : Aksel

Dato : 16-02-06 17:09

Jeg havde ikke troet at den dag skulle komme hvor jeg var enig med Bo
Warming i noget som helst.

Dog generer det mig at noget så ligegyldigt som fodbold skulle være
katalysatoren.

Hilsen Aksel

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-06 17:57

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> wrote in message
> Jeg havde ikke troet at den dag skulle komme hvor jeg var enig med
> Bo Warming i noget som helst.
>
> Dog generer det mig at noget så ligegyldigt som fodbold skulle være
> katalysatoren.

Hvis et passagerfly forlader sin rute og ikke svarer på radioen og
styrer mod noget WTC-agtigt fx et fyldt fodboldsstadie,
skal det tvinges eller skydes ned, og man sku tro at den højesteret
som har afværget så klog ny tysk lov, var Abu Laban kloner,
udelukkende

Fordi WM i fodbold sker på tysk grund snart, har kloge tyske
politikere muliggjort fornuftige modtræk mod HamasAlquedaHibzuttahrir
djævlene.

Når man taber en krig til USA så indsætter sejrherren en højesteret
der stopper sund afvejning af dræbte og reddede.