Fra : Jesus-loves-you

Dato : 14-02-06 23:58

----- Original Message -----
From: "Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven>
Newsgroups: dk.videnskab
Sent: Tuesday, February 14, 2006 11:44 PM
Subject: Re: Liv-2 (UFO'er m.m.) - Forklaringen på, *hvorfor* de ikke
åbenlyst giver sig til kende.
File 5077 ... still NOT on-line ...

> "Jesus-loves-you" skrev
> 3865 news:xT56e.110984$Vf.4174792@news000.worldonline.dk
>
> Perhaps eksempel 10:

Her tidligere på aftenen sagde jeg (omtrent) til mig selv:

§77-Lawbreaker's adfærd har overbevist mig om, at arten Homo sapiens er for
primitiv (for úansvarlig pga. egenkærlighed). Luk dem for Guds skyld ikke ud
af "børnehaven" (på skibet). I modsat fald kan de jo bringe hele skibets
besætning i fare. Da blev jeg afbrudt af et ...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-02-14, CET 23:00:42, delay 0)
- "Enig."

Hvem er interesseret i at have en sådan brud ? - Ingen !

23:12
- "Amen."

Hvorfor ?

Fordi det jo er det rene *hykleri* !!!

-

Internal

File-OUTPUT-checking:
5067 news:WiZHf.7546$Cl2.136758@news000.worldonline.dk
File 5068, sent 2006-02-13, CET 12:56
File 5069, sent 2006-02-13, CET 14:05
File 5070, sent 2006-02-13, CET 16:04
File 5071, sent 2006-02-14, CET 09:19
File 5072, sent 2006-02-14, CET 11:03
File 5073, sent 2006-02-14, CET 11:17
File 5074, sent 2006-02-14, CET 11:42
File 5075, sent 2006-02-14, CET 23:44
File 5076, sent 2006-02-14, CET 23:44
File 5077, sent 2006-02-14, CET 23:44

.... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-02-06 11:35

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... file 5078 ... ]

Sorry ... den smuttede. Den skulle have været sendt til nyhedsgruppen

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5086