Ny stuedievært i Viden Om
Fra : Ole Jensen

Dato : 11-02-06 20:52

Er der nogen der ved hvem der skal erstatte Anja Philip som studievært i
Viden om, eller stopper programmet simpelthen?

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Leif Neland

Dato : 12-02-06 00:18

Ole Jensen wrote:
> Er der nogen der ved hvem der skal erstatte Anja Philip som
> studievært i Viden om, eller stopper programmet simpelthen?

Åh nej, hvad sker der? Holde op, det kan de da ikke gøre...

Hvor har du hørt/læst det?

Leif

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-06 09:23

Leif Neland skrev:

> Åh nej, hvad sker der? Holde op, det kan de da ikke gøre...

Jeg skrev til dem for et par uger siden og fortalte at "Viden om"
er det bedste fjernsyn jeg overhovedet har set. De bliver ved at
med at finde nye spændende emner og fortælle om dem på en måde så
man bliver underholdt mens værdifuld viden strømmer lige ned i
bolden på en, og Anja Philip er en suveræn frontfigur (for et
team der må være lige så suverænt).

--
Bertel

Fra : Ole Jensen

Dato : 12-02-06 16:33

Leif Neland <leif@neland.dk> wrote:

> Åh nej, hvad sker der? Holde op, det kan de da ikke gøre...
>
> Hvor har du hørt/læst det?
>
> Leif

Det står i DRs nyhedsbrev:

Citat/

Reception
Kom til afskedsfest for Viden Oms vært
Anja Philip
Vi holder fest for Asteroide-ejer Anja Philip.
Hun forlader os - og for at dulme sorgen holder vi fest under mottoet:
"Ingen taler og øl 10 kroner"
Alle er velkomne i Viden Om redaktionen på 4. sal i Kontorhuset i
TV-Byen. 21. februar fra kl 15.
De sørgende efterladte

Citat slut/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-06 18:25

Ole Jensen skrev:

> De sørgende efterladte

Men der er også et ordsprog der siger at man skal holde op mens
legen er god, og det er jo ikke så dumt endda.

--
Bertel

Fra : Max

Dato : 12-02-06 20:24

Hej

> Men der er også et ordsprog der siger at man skal holde op mens
> legen er god, og det er jo ikke så dumt endda.

Ja, har man nået sin karrieres højdepunkt, ja så kan det jo
kun gå en vej.

Mvh Max

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-06 20:53

Max skrev:

> Ja, har man nået sin karrieres højdepunkt, ja så kan det jo
> kun gå en vej.

Hvis man har besteget Mont Blanc, kan man jo bestige Mount
Everest næste gang.

--
Bertel

Fra : Max

Dato : 12-02-06 21:33

Hej Bertel

> Hvis man har besteget Mont Blanc, kan man jo bestige Mount
> Everest næste gang.

Og så ?

Mvh Max

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-06 23:00

Max skrev:

> Og så ?

En tur i rummet?

--
Bertel

Fra : Max

Dato : 12-02-06 23:13

Hej

> En tur i rummet?

Aha, måske Olympus Mons på Mars :)

Mvh Max

Fra : Søren Mors

Dato : 13-02-06 20:35

Max wrote:
> Hej Bertel

> Og så ?

Med den ene arm bundet på ryggen?

Søren Mors

Fra : Max

Dato : 12-02-06 00:44

Hej

> studievært i Viden om, eller stopper programmet simpelthen?

Man kan da ikke stoppe et program der har sit eget himmellegeme.

Mvh Max

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 02:53

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej

> Man kan da ikke stoppe et program der har sit eget himmellegeme.

Ethvert program kan opkalde en stjerne efter sig, er der ikke
milliarder milliarder at tage af

Skærmtrolde er ikke er så selvsmagende, affekterede, krukkede, tillært
hjælpeløse, kedsommelige og uintelligente som manuskriftoplæseren Anja
er der rigeligt af.

En vis påtaget usikker charme har de fået proppet ind i hende på et
kursus, men privatiser DR og TV2 og alt bliver langt bedre

Fra : Olsen

Dato : 12-02-06 04:11

> [...]
>
> En vis påtaget usikker charme har de fået proppet ind i hende på et
> kursus, men privatiser DR og TV2 og alt bliver langt bedre

Erstat "Anja" med "Bo Warming" i teksten, så bliver afsnittet en
selvbiografi

Fra : Leif Neland

Dato : 12-02-06 08:31

Olsen wrote:

> Erstat "Anja" med "Bo Warming" i teksten, så bliver afsnittet en
> selvbiografi

Findes der ikke en newsreader, der kan kill'e alle meddelelser, der er
affødt af breve skrevet af Bo Warming?

Noget med at huske msgid'erne for Bos indlæg og så blackliste de, der har en
"References:" header med det msgid i?

Leif

Fra : Per Rønne

Dato : 12-02-06 10:34

Leif Neland <leif@neland.dk> wrote:

> Findes der ikke en newsreader, der kan kill'e alle meddelelser, der er
> affødt af breve skrevet af Bo Warming?

Masser. Da du bruger Windows kan jeg nøjes med at anbefale dig at
downloade Forte Agent [shareware, gratis at bruge i 30 dage, derefter
forvandles den til Free Agent]. Vælg Tools->Usenet Filters->Filter->New
Kill Filter.

Resten må du selv forsøge dig frem med.

<http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/13256>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : alexbo

Dato : 12-02-06 10:36

"Leif Neland" skrev

> Findes der ikke en newsreader, der kan kill'e alle meddelelser, der er
> affødt af breve skrevet af Bo Warming?

Hvis du virkelig ville vide dette, havde du nok spurgt i en EDB gruppe.
Så når du spørger her må det være for at holde denne tråd og BW i live, og
det synes jeg er et fint træk.
Jeg svarer selv på så meget jeg orker, selv om jeg som ikke forstår ret
meget af meningen i BW`s indlæg, men han fortjener al den respons han kan
få.
Hvis han ingen respons får vil hans indlæg tørre ud, og hvad skal så alle
der elsker at hade BW skrive om.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ole Christiansen

Dato : 12-02-06 16:02

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en "References:" header med det msgid i?
>
> Leif
>
>Outlook Ekspres: Meddelelse+bloker afsender

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 23:42

Bo Warming wrote:

> Skærmtrolde er ikke er så selvsmagende, affekterede, krukkede, tillært
> hjælpeløse, kedsommelige og uintelligente som manuskriftoplæseren Anja
> er der rigeligt af.

At kalde Anja Philip uintelligent, er vidst en satsning.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-06 01:17

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message

> At kalde Anja Philip uintelligent, er vidst en satsning.

At der er intelligente og veluddannede mennesker i hendes team, har
jeg ikke benægtet
Hun har sød og ret spontan personality i live programmer, men er vist
meget coached når hun pjatter sig gennem et forelagt manus, som hun
dog forstår - værre er det ikke.
Det hele er reklame for establishments videnskab, hvis værdi
overdrives usagligt.
Kritik af de onde gamle dage blandes med ros til offentlig ansatte og
milliard bevilginger, der kun skaber trivsel for en lille
akademiker-elite og nogle snobbede wanabes

Hun lover mere end forskningen nogensinde holder. I bedste mening,
sikkert, At hun skulle gennemskue hvad hendes lillepigecharme bruges
til, ville kræve en intelligens, som meget få kvinder i offentlige job
har

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-06 10:20

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:TdQHf.7354$Mq2.101
@fe83.usenetserver.com:

> [...]
> sikkert, At hun skulle gennemskue hvad hendes lillepigecharme bruges
> til, ville kræve en intelligens, som meget få kvinder i offentlige job

http://www.dr.dk/Videnskab/viden_om/Om+Viden+Om/redak_anja.htm

Tror ikke du når hende til sokkeholderene !

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-06 13:00

> http://www.dr.dk/Videnskab/viden_om/Om+Viden+Om/redak_anja.htm
>
> Tror ikke du når hende til sokkeholderene !

sKAL JEG HAVE MERE SEXEDE BRYSTER FOR AT GØRE DET, ELLER?

Mht originalitet , nytænkning, selvstændig eksperimenteren vil jeg
godt høre hvad du ved om hendes bedrifter

Skal man overgå for at måtte kritisere?

Fra : Uffe Ravn

Dato : 13-02-06 09:40

"Ole Jensen" <newsplus@website.dk> skrev

> Er der nogen der ved hvem der skal erstatte Anja Philip som studievært i
> Viden om, eller stopper programmet simpelthen?

http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=12953

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Thomas S

Dato : 13-02-06 15:44

Uffe Ravn wrote:
> "Ole Jensen" <newsplus@website.dk> skrev

> http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id953

Dit link virkede ikke her, men jeg regner med at det var den her du
ville gøre opmærksom på:
<http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=12953>
Forhåbentlig virker det så, hos dem, der har samme problem som mig.
Hvis ikke ... bare ærgeligt, Sonny Boy.

Thomas S

Fra : Leif Neland

Dato : 13-02-06 17:30

Thomas S wrote:

> [...]
> <http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=12953>
> Forhåbentlig virker det så, hos dem, der har samme problem som mig.

Det ser ud til at være en bug i google newsreaderen, at den oversætter =12
med char(12), som om det var quoted-printable, hvilket det ikke er, og
hvilket ikke står i headeren.

Vil du fejlmelde det eller skal jeg?

Leif

Fra : Thomas S

Dato : 13-02-06 18:55

Leif Neland wrote:

> Vil du fejlmelde det eller skal jeg?

Øh, gør du bare det. Det lød som om du havde styr på forklaringen -
som jeg ikke lige var med på.

Thomas S