-- Mit fjernsyn forstår mig ikke --
Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-06 12:14

-- Mit fjernsyn forstår mig ikke --
Psykologer skal få tv til at tale menneskesprog.<br>Forskningsaftale
med Aarhus Universitet skal hjælpe B&O med at lave produkter, som
taler rigtigt menneskesprog.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3549856

BW: Disse værre-end-holocaust psykologer der tvangsfjerner børn via
falsk renome for sjæleindsigt, får JP til at lyve at de har ære (øget
falskt renome) for den elektronik, der gør det let at snakke med et
moderne TV

Ville psykologer lyve så groft, hvis de duede til deres job mht at
rådgive om børn og neuroser mm

IT folk i Californien og Fjernøsten har vel næsten al ære for at B&O
snart sender på markedet noget godt.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-02-06 20:56

Bo Warming wrote:
> -- Mit fjernsyn forstår mig ikke -- Psykologer skal få tv til at tale
> menneskesprog.<br>Forskningsaftale med Aarhus Universitet skal hjælpe

Klip

Bo Warning, find dog noget andet at bruge din tid på.

Eller forsøg i det mindste at finde de rette grupper at sende dit indlæg
til.

Denne gang ramte du tilfældigt politik og videnskab.

Et kraftigt øget kvalitetsniveau på dine indlæg ville hjælpe dig. - Til
at blive taget seriøst.

Hvorfor kandidere seriøst til året mest useriøse skribent allerede nu.?
Vi er kun i begyndelsen af februar.

Mvh. Jørgen

Fra : Bo Warming

Dato : 11-02-06 08:55

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> wrote in message
> Eller forsøg i det mindste at finde de rette grupper at sende dit
> indlæg til.

På netop dk.politik er der chance for at nogen kender til udvikling af
TV, man kan tale med.
Måske jeg er uretfærdig overfor psykologerne, når jeg tilkender
IT-teknikere al æren for de spændende ny TV.?
Ved du noget ontopic herom, så skriv.
Hvis du leger netbetjent, er der en ng til det. Eller mail privat til
"synderen" og belær ham så overbevisende, at han frivilligt bliver
mere social/fundatsoverholdende.

Fra : kk

Dato : 11-02-06 14:59

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bo Warning, find dog noget andet at bruge din tid på.
>
> Eller forsøg i det mindste at finde de rette grupper at sende dit indlæg

hej,
Spar dit krudt, Jørgen, manden er uden for pædagogisk rækkevidde. Eneste
grund til ikke at putte ham i kill-filter må siges at skyldes et vist mål af
underholdningsværdi i hans skriftlige frembringelser.
mvh
kk

Fra : Per A. Hansen

Dato : 12-02-06 10:51

> -- Mit fjernsyn forstår mig ikke --

Det gør vi andre heller ikke - behold endelig fjernsynet.