bøsse
Fra : nok

Dato : 18-02-06 10:26

Engang troede jeg at det med numsehullet var noget bøsser gjorde for
hinanden, at man må modtage selv for at får lov også.
Nu kan jeg forstå at der findes bøsser som kun ønsker at modtage. er det
rigtig?

Fra : Nicolai Lang

Dato : 18-02-06 15:03

On Sat, 18 Feb 2006 06:25:37 -0300, "nok" <lam@iroen> wrote:

>Nu kan jeg forstå at der findes bøsser som kun ønsker at modtage. er det
>rigtig?

Det kan det vel nok - men der findes nok flest af dem som helst kun
vil give.

Er du mand for at lægge numse til en undersøgelse blandt 1000
tilfældigt udvalgte? ;)

Med venlig hilsen
"Babylai"

--
http://skriftestolen.dk - del dine inderste fantasier anonymt
http://babylai.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 19-02-06 12:53

"nok" <lam@iroen> wrote:

> [...]
> hinanden, at man må modtage selv for at får lov også.
> Nu kan jeg forstå at der findes bøsser som kun ønsker at modtage. er det

Der er bøsser der kun får orgasme og ejakulation når de bliver
penetreret. Ganske mange endda, og for en dels vedkommende uden at penis
samtidig »bearbejdes«.

Der er endda heteroseksuelle mænd der reagerer på samme måde, men altså
ikke »udelukkende«. Nogle når piger masserer dem på g-punktet i anus,
andre når de bliver penetreret af andre mænd.

Det kan i Danmark ske som et eksperiment fra nysgerrige ungersvende. I
USA er det ganske hyppigt forekommende i fængslerne, og leder af samme
grund til en del selvmord.

<http://www.spr.org>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-06 13:43

> [...]
>
> Det kan i Danmark ske som et eksperiment fra nysgerrige ungersvende.
> USA er det ganske hyppigt forekommende i fængslerne, og leder af

Jeg var i Afghanistan sammen med en svensk hippiepige der fik orgasme
ved at blive slikket på overarmen og kun det.

Jeg tror mennesker kan gejle sig op til alt.

At bøsser særlig ofte begår selvmord, især hvis de er fængslet, har
vist særdeles mange naturlige grunde om nederlag og mindreværd

Fra : Per Rønne

Dato : 21-02-06 01:49

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

[Orgasme og ejakulation ved penetration].

> At bøsser særlig ofte begår selvmord, især hvis de er fængslet, har
> vist særdeles mange naturlige grunde om nederlag og mindreværd

Jeg talte altså om heteroseksuelle unge drenge/mænd, der i amerikanske
fængsler begår selvmord, efter gentagne /gang rapes/.

<http://www.spr.org>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-02-06 22:30

[nok | Sat, 18 Feb 2006 06:25:37 -0300]

> [...]
>hinanden, at man må modtage selv for at får lov også.
>Nu kan jeg forstå at der findes bøsser som kun ønsker at modtage. er det

Sikkert - i hvertfald er vi nogle der ikke bryder os om at "modtage"
analsex.

Oralsex - er derimod en ganske anden sag...

René
www.rene.hjorth.com