sexskolen med Joan Ørting
Fra : andropov

Dato : 17-02-06 18:18

Nu kan der læres sex i aften 21.30 på tv3 hvis nogen skulle have brug
for det

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-02-06 19:11

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan der læres sex i aften 21.30 på tv3 hvis nogen skulle have brug
> for det

Nå, der kan man bare se...

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Blinkhinde

Dato : 18-02-06 10:25

andropov skrev:

> Nu kan der læres sex i aften 21.30 på tv3 hvis nogen skulle have brug
> for det

Jeg så det sådan halvt om halvt. - Men det var ikke noget for mig.
Måske havde jeg "troet" på det, hvis jeg var 14 (-:

Fra : andropov

Dato : 18-02-06 10:47

On 18 Feb 2006 01:24:31 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Jeg så det sådan halvt om halvt. - Men det var ikke noget for mig.
>Måske havde jeg "troet" på det, hvis jeg var 14 (-:

Problemet med den slags udsendelser er at der ikke vises praktiske
øvelser :)

Vi vil fandeneme have noget hård sex eller licenspengene tilbage :)

Fra : sdsf

Dato : 18-02-06 10:47

Blinkhinde skrev:

> Jeg så det sådan halvt om halvt. - Men det var ikke noget for mig.
> Måske havde jeg "troet" på det, hvis jeg var 14 (-:

Hvad var det man skulle tro på?

(Jeg har ikke TV, og det kan vist ikke ses på nettet?)

Fra : Blinkhinde

Dato : 19-02-06 08:23

sdsf skrev:

> Hvad var det man skulle tro på?

Hmm, man skulle ikke tro på noget i den forstand; jeg mener bare,
måske havde jeg syntes, at det var godt, hvis jeg var 14. - Måske
havde jeg troet, at det var rigtigt, hvis jeg var 14.
Det var, som mange andre programmer, poppet, tøset og med al for megen
overfrisk-sludder. Nu så jeg det så også kun sådan med et halvt
øje, mens jeg lavede noget andet.

Fra : Zeki

Dato : 19-02-06 19:01

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> wrote in message

overfrisk-sludder. Nu så jeg det så også kun sådan med et halvt
øje, mens jeg lavede noget andet.

Jeg så også kun noget af det, men her er uden tvivl noget at lære for nogle.
F.eks synes jeg det var meget fornuftigt det hun fortalte om bydemåde. At
manden ikke skal spørge "vil du dyrke sex?", "må jeg kysse dig?" osv, men
bare gøre det - eller tage initiativ til det - og vise at han er en mand.
Hun kan jo altid sige fra hvis hun ikke vil.

Mvh
Zeki

Fra : Henning

Dato : 20-02-06 02:02

"Zeki" <zeki@_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dig?" osv, men bare gøre det - eller tage initiativ til det - og vise at
> han er en mand. Hun kan jo altid sige fra hvis hun ikke vil.

For nogle er bydemåde det rene turn off, men efter nogen
tid med en partner finder man ud af de 3 reaktioner på
en tilnærmelse.afstand, neutral, modtagende.

MVH
Henning

Fra : Paul

Dato : 20-02-06 20:01

Zeki skrev:

> [...]
> bare gøre det - eller tage initiativ til det - og vise at han er en mand.
> Hun kan jo altid sige fra hvis hun ikke vil.

Det er svært på forhånd at sige, at netop det råd vil virke i de fleste tilfælde.

Nogle kvinder har ikke noget imod at man spørger dem direkte - på det rigtige tidspunkt.
Andre stiger fuldstændig af når man kalder ting ved deres rette navn - uanset tidspunkt.

Hvad jeg synes er vigtigt for en mand er, at kvinden sender de rigtige signaler om hvad
hun vil - og er bevidst om sine signaler. Kvindens signaler er afgørende for om man
spørger, føler sig frem eller noget andet.

Det allerværste er usikre kvinder - de sender usikre signaler, og siger mange gange noget
værre sludder de senere fortryder. Kvinder der sender usikre signaler er enten én man(d)
går død på - eller udnytter. Alt efter hvordan manden er skruet sammen.

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : Blinkhinde

Dato : 19-02-06 08:25

andropov skrev:

> Problemet med den slags udsendelser er at der ikke vises praktiske
> øvelser :)

(-: