MusikPolitiet kalder - DepecheMode - Damag~
Fra : news

Dato : 28-02-06 16:13

Jeg er begyndt at få "kriller" når jeg hører omkvædet i "Damaged People" fra
det nye DM album.

Det er et fedt nummer - men "problemet" er at omkvædet efter min mening
minder helt ualmindeligt meget om "et eller andet - andet nummer".
*?!hvilket!?*

Omkvæd :
When you're in my arms
The world makes sense
There is no pretense
And you're crying <<<== Lige her går mine nerveender amok, fordi sangen
burde "fortsætte op" i toneleje og blive "mere pompøs"
When you're by my side
There is no defense
I forget to sense
I'm dying <<<== Og her, den burde "gå op" , men de "går ned"
:)

PS : Jeg har ingen sangteknisk viden, så tillad dette "op/ned" fis.....

Men måske er det endda bare et andet af deres egne numre som det minder mig
om...

Håber andre har hørt, og fået den samme mistanke ??

Fra : Morten Steen

Dato : 28-02-06 17:23

> [...]
> There is no defense
> I forget to sense
> I'm dying <<<== Og her, den burde "gå op" , men de "går

Altså... mit UMIDDELBARE bud... er faktisk "I Don't Know How To Love Him"
fra Jesus Christ Superstar.
Det er vist ikke den. Men det var også bare et skud fra hoften. :)

Morten

Fra : @home

Dato : 01-03-06 23:38

BINGO!!!

Du er en KNAG Morten - Det kan ikke være andre end traveren fra JCST som
spøgte i mit hovede.
Jeg Takker utallige gange ! ;)
De er jo dejligt ens de to numre, synes jeg - Men da det kun er et lilebitte
sted i "omkvædet"- er det sikkert ikke nok, til at musikpolitiet gider
stævne de gode drenge i Depeche Mode :)))

Brian