musik på http://www.ladbrokes.com/uffeh
Fra : Rune Jensen

Dato : 24-02-06 23:22

Hej NG

Hvad er det for et nummer der spiller på
http://www.ladbrokes.com/uffeholm/ ??

Mvh Rune

Fra : Barney Gumble

Dato : 25-02-06 19:35

Rune Jensen wrote:
> Hej NG
>
> Hvad er det for et nummer der spiller på
> http://www.ladbrokes.com/uffeholm/ ??

Temaet fra Kill Bill II...

BG

Fra : Barney Gumble

Dato : 25-02-06 19:43

Barney Gumble wrote:

> Temaet fra Kill Bill II...

Måske mere korrekt:

"Kill Bill Theme II"

Kan ikke lige huske, om der bare er 2 temaer eller om det er et tema
specifikt for 2'eren, men jeg har den stående som ovenfor...

BG

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 25-02-06 19:55

Således skrev "Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> den Sat, 25
Feb 2006 19:43:20 +0100:

>Måske mere korrekt:
>
>"Kill Bill Theme II"

Eller endnu mere korrekt:

Shin Jingi Naki Tatakai (Battle Without Honor or Humanity)

af Tomoyasu Hotei

Knud
--
Bradley's Bromide:
If computers get too powerful, we can organize

Fra : Barney Gumble

Dato : 25-02-06 20:48

Knud Winckelmann wrote:

> Eller endnu mere korrekt:
>
> Shin Jingi Naki Tatakai (Battle Without Honor or Humanity)
>
> af Tomoyasu Hotei

Ganske givet

BG

Fra : Rune Jensen

Dato : 26-02-06 16:44

Barney Gumble wrote:

> Ganske givet
>

> BG

Tak til jer begge, men har fundet den på soundtracket til Kill Bill 1,
hvor den som nævnt hedder "Battle Without Honor Or Humanity - Tomoyasu
Hotei"

-Rune Jensen