Depeche Mode fans lunes op af the Bravery
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 14-02-06 00:48

opvarming er bandet The Bravery

link til bandet : http://www6.islandrecords.com/thebravery/site/music.php#

tryk på "launch music player" ( i højre hjørne næsten øverst på siden ), så
er hele skiven til aflytning.

lyder som en bastardpop ting imellem Duran Duran & the Cure

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : BettinaP

Dato : 14-02-06 14:42

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> wrote in message
> [...]
> så er hele skiven til aflytning.
>
> lyder som en bastardpop ting imellem Duran Duran & the Cure

det er godt nok ikke helt ringe endda
duran ja det må man sige

BettinaP

Fra : Holst

Dato : 14-02-06 21:23

BettinaP wrote:

> det er godt nok ikke helt ringe endda
> duran ja det må man sige

De spillede også her i eftermiddags et nummer med Bravery på P3. Jeg
syntes ikke, at det lød voldsomt meget som Duran Duran og The Cure, som
jeg tidligere på dagen havde set omtalt her. Til gengæld vil jeg give
Henrik Milling ret i, at det nærmere er en mellemting mellem 80'er U2 og
New Order.

Men det er godt nok heller ikke helt ringe.

Måske er det i virkeligheden en mellemting mellem U2, New Order, Duran
Duran og The Cure.

Så det lyder som om vi får en ekstra godbid med i købet. Det vil heller
ikke gøre noget, for den opvarmning, som Depeche Mode havde med sidst i
Parken, var bestemt ikke værd at skrive hjem om.

Fra : Jakob Hansen

Dato : 15-02-06 23:29

Var der ikke på et tidspunkt tale om, at The Raveonettes skulle varme
op????

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : peter

Dato : 16-02-06 13:57

Jakob Hansen wrote:
> Var der ikke på et tidspunkt tale om, at The Raveonettes skulle varme

Det var kun i USA at danske The Ravonettes varmede op.

/Peter
*** Free account sponsored by SecureIX.com ***
*** Encrypt your Internet usage with a free VPN account from http://www.SecureIX.com ***

Fra : Jakob Hansen

Dato : 16-02-06 21:23

On Thu, 16 Feb 2006 13:56:46 +0100, peter <plzno@mail.xx> wrote:

>Det var kun i USA at danske The Ravonettes varmede op.

Pokkers havde ellers lige glædet mig lidt til en lille bonus...

Jakob

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 16-02-06 22:05

Så dem til begge koncerter med depeche i hamborg sidste måned - og de
er ikke dårlige. Men et par af medlemmerne er MEGET glade for dem selv
på scenen, synes det var lidt træls at se på. men et par ok numre at
varme op på inden guderne går på

ses i parken!