Fatwa mod pop-folk
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-02-06 18:25

FATHWA (Pjat-hwa)

Jeg er blevet inspireret af de sidste dages hændelser og vil hermed udstede
en pjathwa mod alle dem som ikke kan lide dansktopmusik. Den næste der tør
kritisere musikken vil jeg kræve bundet fast til en lygtepæl og tvunget til
at høre "Fede Finn og funny boys" nyeste hit på et endeløst bånd, mens jeg
står ved siden af og råwer og skriger i vilden sky og tramper løs på en
kasse med de ti øverst placerede cd-er på den danske salgsliste

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 18:26

Har du brændt en sikring?

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-02-06 19:14

> Har du brændt en sikring?
>
> /Alex

____

Nej, jeg var bare lige i det humoristiske hjørne.

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 13-02-06 22:25

Åge Halldorsson wrote:
> Nej, jeg var bare lige i det humoristiske hjørne.

Tror du er sjovest når du er alvorlig :)

Fra : keldo

Dato : 13-02-06 18:36

"Svend-Erik Kjær Madsen" <sv-erik@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du er sjovest når du er alvorlig :)

LOL!!!!

Fra : Robert Piil

Dato : 13-02-06 20:58

On Sun, 12 Feb 2006 18:25:37 +0100, Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

>Har du brændt en sikring?

Er det også dig der auto-replyer i dk.test?
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-02-06 18:36

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:43ef6d8b$0$122$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> står ved siden af og råwer og skriger i vilden sky og tramper løs på en
> kasse med de ti øverst placerede cd-er på den danske salgsliste

Hvis du gør det, så genudsender jeg Melodi grand prix, og binder dig til
stolen, så er du advaret.

M.V.H....Benny..

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 12-02-06 20:20

> [...]
> står ved siden af og råwer og skriger i vilden sky og tramper løs på en
> kasse med de ti øverst placerede cd-er på den danske salgsliste

"Fede Finn og Funny Boys"? :D
Det lyder som et selvironisk grindmetal-band jeg har hørt engang...

Anyways vil jeg ikke udtale mig grimt om grandprix, da det aldrig lå mig på
sinde at se det igår.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-02-06 21:42

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Anyways vil jeg ikke udtale mig grimt om grandprix, da det aldrig lå mig

> sinde at se det igår.
____

Der var i hvert fald ikke noget grimt at sige om vinderen. Det var
rock`n`roll for alle pengene. Kan dedt virkelig passe at det er en ny trend
(mode) som er på vej ?

Fra : Propellen

Dato : 12-02-06 22:16

Åge Halldorsson skrev:

> Der var i hvert fald ikke noget grimt at sige om vinderen. Det var
> rock`n`roll for alle pengene. Kan dedt virkelig passe at det er en ny trend
> (mode) som er på vej ?

Gu var det røv Rock ´N Roll...

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-06 13:29

"Propellen" <Not@Valid.Invalid> wrote in message

> Gu var det røv Rock ´N Roll...

Nope. Det var ikke engang watt, det var twist

/Alex

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 13-02-06 07:31

Sren Kjeldsen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>
>"Fede Finn og Funny Boys"? :D
>Det lyder som et selvironisk grindmetal-band jeg har hørt engang...

"Funny Boys"...??? Lyder det ikke ret meget som et bøsseband...?

hvm
--
"All will be reveeeeeeeeeeeeeeeeeeeealed."
--- Led Zeppelin, 'Kashmir'

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 13-02-06 14:08

>"Funny Boys"...??? Lyder det ikke ret meget som et bøsseband...?
>hvm
>--
>"All will be reveeeeeeeeeeeeeeeeeeeealed."
> --- Led Zeppelin, 'Kashmir'

Som sagt meget selvironisk

Tror altså også det er begrænset hvor mange popbands, som tør kalde sig selv
The Funny Boys, ville være ret åbenlyst som du selv siger :D

Måske The Funny Finger(s) ville passe til et pop/punkband?

Fra : Robert Piil

Dato : 13-02-06 20:57

On Sun, 12 Feb 2006 20:19:58 +0100, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>"Fede Finn og Funny Boys"? :D
>Det lyder som et selvironisk grindmetal-band jeg har hørt engang...

Finn og de fem fejl?

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 13-02-06 21:25

> Finn og de fem fejl?
> --

Er det virkelig et metalband? :D

Fra : Robert Piil

Dato : 13-02-06 22:52

On Mon, 13 Feb 2006 21:25:05 +0100, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>Er det virkelig et metalband? :D

Det kan selvfølgelig godt være at det er lige få nok fejl
--
Robert Piil

Demo - http://piil.org/output/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-02-06 20:43

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan selvfølgelig godt være at det er lige få nok fejl
> --
> Robert Piil
>
> Demo - http://piil.org/output/

_____

Hallo hallo - RESPEKT RESPEKT Jeg kræver en uforbeholden undskyldning, og
også af den japanske kejser.

Fra : Brizz

Dato : 13-02-06 01:15

Åge Halldorsson skrev:
> [...]
> står ved siden af og råwer og skriger i vilden sky og tramper løs på en
> kasse med de ti øverst placerede cd-er på den danske salgsliste

Det er jeg ikke bange for, for jeg tvivler på fede finn og funny boys
nogen sinde har lavet hits så det er vel bare et tomt kassette bånd?

--
Mvh Brian
www.fotob.dk