Pink Floyd, må de hvile i fred.
Fra : Max

Dato : 08-02-06 21:00

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 08-02-06 21:34

Max wrote:
> Hej
>
> http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=14915
>
> Mvh Max

Ja så er rygterne vist manet i jorden.. :(

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Ove Thomsen

Dato : 09-02-06 08:29

> Ja så er rygterne vist manet i jorden.. :(

Nyd Dave Guilmour som er det tætteste man kommer på Pink Floyd i dag og som
jo stadig turnerer (i øvrigt med Rick Wright på keyboards) og så håb på en
engangsforeteelse som Live8. Jeg så et interwiew med Roger Waters (BBC
Hardtalk) og han udelukkede absolut ikke noget. I øvrigt synes jeg Live8
viste at Roger Waters har mere brug for de 3 andre end omvendt. Som Nick
Mason udtalte da de 3 bestemte sig for at føre Pink Floyd videre :"Roger
har altid sagt at ingen er uundværlige, og han har ret"..............

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-02-06 21:33

On 09 Feb 2006 07:28:54 GMT, Ove Thomsen <Ovemunk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Mason udtalte da de 3 bestemte sig for at føre Pink Floyd videre :"Roger
>har altid sagt at ingen er uundværlige, og han har ret"..............

Gilmours eget materiale er gabende kedeligt imo.

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-02-06 22:13

Morten Bowman wrote:

> Gilmours eget materiale er gabende kedeligt imo.

"About Face" er da fed...

/David

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-02-06 23:56

On Thu, 09 Feb 2006 22:12:56 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>"About Face" er da fed...

Den tror jeg sp ikke jeg har hørt. Jeg har primært hørt hans live dvd.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 10-02-06 07:14

Morten Bowman wrote:

> Den tror jeg sp ikke jeg har hørt. Jeg har primært hørt hans live dvd.

Det er da Pink Floyd stuff hvis det er den jeg har stående? Og iøvrigt
ganske udmærket imo

Ole Thomsen

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-02-06 17:46

On Fri, 10 Feb 2006 07:13:30 +0100, "Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote:

>Det er da Pink Floyd stuff hvis det er den jeg har stående? Og iøvrigt
>ganske udmærket imo

Ja men ikke hans eget stuff

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-02-06 18:06

Morten Bowman wrote:

> Ja men ikke hans eget stuff

De par numre han spiller af "sit eget" på Live DVDen er ikke særligt
godt, enig. Men det er heller ikke repræsentativt for hvad han har
lavet. Det er nogle ting som er få år gammelt og som hans kone har været
med til at skrive osv. Jeg synes heller ikke det er fedt. "About
Face"-albummet fra 1983 og "David Gilmour"-albummet fra 1978 er ganske fede.

/David

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-02-06 11:19

On Fri, 10 Feb 2006 18:05:34 +0100, David Rasmussen

Dem må jeg lige have hørt så:-

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 21:44

Max wrote:
> Hej
>
> http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=14915

KraftHelvede ....

/Kim

Fra : Max

Dato : 08-02-06 21:56

Hej Kim

> KraftHelvede ....

Lad være med at spilde tiden på den slags "det kunne nu være lækkert"
drømme, lige som dem der drømte om en Beatles genforening. Nyd det
de har lavet og håb så på at fremtiden bringer lige så store talenter.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 23:13

Kim Frederiksen wrote:

> KraftHelvede ....

fantastisk udtryk, troede jeg var eneste bruger.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-02-06 08:13

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> fantastisk udtryk, troede jeg var eneste bruger.

Nej, det bliver flittigt brugt på min arbejdsplads ...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-02-06 15:45

"Max" skrev i en meddelelse

> http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=14915

And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-02-06 17:07

> Hej
>
> http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=14915
>
> Mvh Max

Total dårligt skrevet!

Citat "Men nu har Gilmour svaret på rygterne om en engelsk sommerturné,"

Korrekt: Gilmour har udsendt en pressemeddelelse 30 januar.

Monday 30th Jan 2006: PINK FLOYD AND ROGER WATERS CATEGORICALLY DENY RUMOURS
OF A PINK FLOYD TOUR
Pink Floyd's David Gilmour, Nick Mason and Richard Wright are joined by
Roger Waters in categorically stating that there is no truth in the recent
news reports about a Pink Floyd tour planned for this Autumn. David Gilmour:
"Since Live 8 there are certain sections of the media that have deliberately
misled fans and public by inventing stories and quotes about Pink Floyd
touring: Nick, Richard, Roger and I are telling fans directly that this is
not happening. We are also asking the various parties who are fabricating
these stories to desist, if only for the sake of the fans."

Citat "Gilmour citeres for at sige"
Igen: Han har udsendt en pressemeddelelse 30 januar.

Citat "Dette må man formode er noget af en skuffelse for de mange fans,"
Hvis ikke det skulle skuffe fans, - så må helvede da være løs.

Jeg troede at klisterbåndet var bedre, men det er ligesom at købe en rulle
"Gaffa" i Føtex for en tyver - det er intet værd!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk