Silkeborgsøerne
Fra : Jan A

Dato : 02-03-06 18:22

Vi er så småt begyndt at tænke på sommertur. Vi har snakket om en tur til
Silkeborgsøerne i vores motorbåd, men jeg kan ikke rigtig finde noget på
nettet. Erfaringer, tips og ideer ønskes.Hvad koster det at få båden ind til
søerne.
MVH Jan

Fra : Jens

Dato : 02-03-06 18:49

Jeg har på et tidspunkt hørt, at nogle sejlere fra søerne får transporteret
deres både ud først på ferien - og at lastbilen så tager sejlere'udefra' med
på returturene -og omvendt sidst på ferien.
Så måske var det en idee at kontakte de lokale sejlklubber.

mvh
Jens

Fra : Per Pedersen

Dato : 02-03-06 23:12

"Jan A" > skrev i en meddelelse
> [...]
> Silkeborgsøerne i vores motorbåd, men jeg kan ikke rigtig finde noget på
> nettet. Erfaringer, tips og ideer ønskes.Hvad koster det at få båden ind

Hej Jan !

Kik på de her link

www.ry-bl.dk
http://www.silkeborg-sejlklub.dk/omraade/intro-brosam.html
www.s-m-k.dk
http://www.silkeborg-sejlklub.dk/

Prisen for at blive kørt ind i søerne afhænger hvor fra (Horsens er nok det
sted der bliver brugt mest) og størrelsen på båden. Jeg vil tro det koster
fra 1500 kr. til 2500 kr. Jeg har et par tlf. nr. og der er også den her
vognmand http://www.emj-transport.dk/

Hvis du har yderlige spørgsmål så kan du kontakte webmaster på www.ry-bl.dk
eller spørg videre her i gruppen så vil jeg svare dig så godt jeg kan !

Mvh Per