Form 2 mail
Fra : Gert

Dato : 02-01-01 21:44

Hvordan sender jeg en mail med data fra min form til en eller
anden e-mail - UDEN den bare åbner mit outlook??

evt. HTML koden.

og hvis man skal bruge en mail server - hvor finder jeg så en
gratis??

Fra : claus

Dato : 02-01-01 22:20

Gert <sisse126@hotmail.com> skrev i en
> [...]
>
> evt. HTML koden.
>
> og hvis man skal bruge en mail server - hvor finder jeg så en

Du kan bruge en af de utalige form mailere der er på dette link:
http://www.freeperlcode.com/guide/

--
MVH
Claus Pryds