Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
panasonic fx9 firmware
Fra : Lampen

Dato : 01-03-06 08:14

Hej, har lige været i thailand og koebt dette kamera. I manualen(som er
en fotokopi) staar der at der er en masse forskellige sprog, men der er
selvfølgelig kun engelsk og thai. Er der nogen der ved hvor jeg kan
finde nyeste firmware ? Har ledt rundt på nettet, men uden held :/

Fra : Lampen

Dato : 03-03-06 16:53

Lampen wrote:
> [...]
> selvfølgelig kun engelsk og thai. Er der nogen der ved hvor jeg kan
> finde nyeste firmware ? Har ledt rundt på nettet, men uden held :/

Forkert gruppe jeg spørger i ? :(

Fra : Hans Harbeck

Dato : 09-03-06 19:51

On Fri, 03 Mar 2006 16:53:00 +0100, Lampen <nospam@spam.dk> wrote:

>Forkert gruppe jeg spørger i ? :(

Næ, gruppen er vel ok....
Der er nok ingen der kan svare og jeg kan heller ikke.
Jeg har et FX9 købt i Tyskland og det kan hovedsprogene men ikke dansk
så jeg bruger engelsk.
Mvh Hans, Randers

Fra : Lampen

Dato : 09-03-06 22:49

Hans Harbeck wrote:

> [...]
> Der er nok ingen der kan svare og jeg kan heller ikke.
> Jeg har et FX9 købt i Tyskland og det kan hovedsprogene men ikke dansk

Hmm ok, tak for svar. Jeg skal nok skrive her hvis jeg finder ud af noget.