Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Alle canons objektiver
Fra : 7c

Dato : 28-02-06 16:32

Er der en side, hvor man kan se alle canons objektiver (primært i L-Serien)
med priser?
Jeg har fundet flere sider med en del objektiver, men mangler en side med
det hele.

Vh.
Søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-02-06 16:51

7c wrote:
> Jeg har fundet flere sider med en del objektiver, men mangler
> en side
> med det hele.

Næh - www.edbpriser.dk har også digitale kameraer og tilbehør
med - men tilbehør-delen er noget mangelfuld.

Du har vel checket Kamerahuset - de har de fleste med:

https://webshop.kamerahuset.dk/catalog/index.php?cPath=42_46&osCsid=85502790666ca2c9934521af26739a6b

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-02-06 17:07

Jan Vestergaard wrote:
> Næh - www.edbpriser.dk har også digitale kameraer og tilbehør
> med - men tilbehør-delen er noget mangelfuld.

Men den tyske side i samme stil har faktisk en rimelig oversigt
(med tyske priser):

http://www.idealo.de/

Jan

Fra : Claria

Dato : 28-02-06 17:01

"7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk> wrote in message
> [...]
> L-Serien) med priser?
> Jeg har fundet flere sider med en del objektiver, men mangler en side med

Du kan kikke på Photografica's prisliste
http://www.photografica.com/shop/templates/Group.asp?GroupGuid=2546

Ciao
Claudia

Fra : 7c

Dato : 28-02-06 19:17

Tak for svarrene!
Vh.
Søren

Fra : Just Larsen

Dato : 02-03-06 07:51

Prøv dette link:

http://www.canon.com/camera-museum/camera/lens/f_lens.html

der er ALLE canons gamle objektiver

MVH Just

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-03-06 11:44

"7c"
> [...]
> med priser?
> Jeg har fundet flere sider med en del objektiver, men mangler en side med

Der findes en syret side med alle objektiverne gengivet i fuld størrelse,
det er ret underholdende - kan ikke huske adressen ;o( men mon ikke
du kan google dig frem til den. -max-