Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Samsung Digimax A7. At udnytte dens muligh~
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 18-02-06 12:56

Hej NG
Har lige købt en Samsung Digimax A7 og synes da det er ganske udmærket til
mit behov og jeg er ganske bevist om dens begrænsede muligheder. Jeg vil
godt lære at udnytte kameraets muligheder og derfor søger jeg efter steder
på nettet hvor der beskrives hvordan man gør. Her tænkte jeg på at der må
sidde mange her der ved hvor.
mvh
Kurt

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 18-02-06 16:45

Hi
Fik du så købt et mem. kort samtidig ?

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 19-02-06 02:04

<per.corell@privat.dk> skrev i en meddelelse
Hi
Fik du så købt et mem. kort samtidig ?

Nej, men lige her til at begynde med er jeg ikke længere væk fra min
computer end at jeg kan nå den, så da kan de 32Mb intern lige gå an. Men det
er jo også en af de ting der skal styr på, og skal det så være SD eller MMc,
og hvad er bedst og behøver det at være de aller hurtigste af dem. Der er
dog andre spørgsmål der er vigtigere for mig. Nemlig såsom var det lille
eller stor blænde der gav mest skarphedsdybde eller behøver man at sætte
kameraet til Superfine 3072x2304 eller kan man nøjes med Normal 1600x1200,
men dette er jo bare to enkle spørgsmål men hvor finder jeg svar på de mere
avancerede.
mvh
Kurt

Fra : Lars Månsson

Dato : 19-02-06 08:50

"Kurt Pedersen" <kurt_birgittt@pedersen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> computer end at jeg kan nå den, så da kan de 32Mb intern lige gå an. Men
> det er jo også en af de ting der skal styr på, og skal det så være SD

Jeg har købt et Samsung digimax A502, og Kingston elite pro sd 512 mb, det
køre fint
sammen .

> [...]
> dog andre spørgsmål der er vigtigere for mig. Nemlig såsom var det lille
> eller stor blænde der gav mest skarphedsdybde eller behøver man at sætte

det er en lille blænde

> kameraet til Superfine 3072x2304 eller kan man nøjes med Normal 1600x1200,

jeg ville sætte den på superfine 3072x2304 hvis det er det bedste som
der er på kameraet, man kan altid gå ned i kvalitet, men hvad skal du bruge
dine billeder til, flash ram er meget billige i dag

> men dette er jo bare to enkle spørgsmål men hvor finder jeg svar på de
> mere avancerede.

her er et par stykker
http://www.luminous-landscape.com/ ,http://www.dpreview.com/,
http://www.digitalmagasinet.dk/, http://www.jakobdam.dk/