Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotoavisen
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 17-02-06 20:58

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-02-06 21:01

Fra : KsK

Dato : 17-02-06 23:02

> Hej
>
>> www.fotoavisen.dk
>
> www.jp.dk
>
> --
> -Jens B.
> http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support
> http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/31/06)
> http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery

TSK TSK begave fyr .. hans chef må da være glad for han ,, en man med
positiv forståelse

KsK

Fra : Gert Medom

Dato : 17-02-06 21:25

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@cykel.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> www.fotoavisen.dk

Den virker (er?) ufærdig. Det er svært at tage stilling til eller bruge til
noget :-/

/ Gert

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 18-02-06 09:04

> Den virker (er?) ufærdig. Det er svært at tage stilling til eller bruge
> til
> noget :-/

Den er selvfølgelig ikke færdig, men det var heller ikke meningen den
nogensinde skulle blive det. jeg havde i min tidligere tråd spurgt om nogen
ville være med. Og tanken var at flere skulle skrive til siden, således at
det blev fotografernes eget web med artikler om hvordan de lige præsis har
gjort osv.
Altså artikler, hvor forskellige fotografer fortæller om hvad, de har brugt
i en given situation, hvad deres overvejelser var osv. så kan man lære noget
af hinanden. Det er mest den form for artikler jeg har i tankerne, der skal
selvfølgelig også være lidt konkredt teknik, og det er det jeg er gået lidt
igang med PT. Men teknik kan man jo finde mange steder på webet, især om
konkrete kameraer på fabrikanternes eget web, så det ville jo ikke kunne
betale sig at skrive det igen.
Men har du eller andre lyst til at skrive noget så send en mail.

Fra : KsK

Dato : 17-02-06 23:20

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@cykel.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> www.fotoavisen.dk

Hej Jan DD
ja det se langt bedre ud nu rigtigt god og fedt domin navn det er nok lige
før du kan lave peng på det navn !!
men glæd mig til der bliv hældt lidt mere på den

han du annocene i dk .opslag og på fotokritik under debatte forum /links
KsK

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 18-02-06 07:04

> Hej Jan DD
> ja det se langt bedre ud nu rigtigt god og fedt domin navn det er nok
> lige før du kan lave peng på det navn !!
> men glæd mig til der bliv hældt lidt mere på den

Det kommer stille og roligt

> han du annocene i dk .opslag og på fotokritik under debatte forum /links
> KsK

nej jeg har ikke annonseret noget, ud over her i forumet.

Fra : Søren H. Wind

Dato : 19-02-06 21:27

> www.fotoavisen.dk

Syntes ide'en er RIGTIG god... designet og opbygningen må vi så håbe følger
trop.... jeg holder gerne øje med jer/dig og vil anbefale jer til
nybegyndere der har brug for at få styr på begreberne.
--
Mvh. Søren H. Wind - www.opz.dk
Vil du dele din passion med ligesindede ? Kig forbi www.kolding-fotoklub.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-02-06 22:04

Jan Damkjær Dahl wrote:

> www.fotoavisen.dk

Hmm... det web-site er vist ikke ret meget mere end et par overskrifter,
synes du ikke det er lige i overkanten, når du annoncerer noget der kun
er et udkast til et web-site.

Hvis du for alvor vil noget på internettet, så skal du gøre det meget
bedre end det, der allerede findes i forvejen indenfor de pågældne emner.

Og det er ikke nok med et godt domainenavn, og et flot web-design, sitets
indhold og funktionaliteten er det vigtigste.

Jeg har selv overvejet at lave en foto-portal, men jeg kom frem til, at
den ville kræve, at jeg brugte 1-3 timer om dagen på at skrive og
opdatere med nye ting, og det ville ta' ca. et år at opbygge så meget
indhold, at sitet var klar til offentliggørelse...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 20-02-06 08:39

> [...]

> med nye ting, og det ville ta' ca. et år at opbygge så meget indhold, at

Så har du jo chansen for at bidrage med noget nu.

Fra :    ab©

Dato : 23-02-06 12:16

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@skivets.dk> skrev i en meddelelse

> Så har du jo chansen for at bidrage med noget nu.

Et godt initiativ, men det støder mig, at siden er smask-fuld af stave og
sprogfejl - brug stavekontrol - det ville luge ud i de mest påfaldende fejl.

ab©

--
- der gerne vil vide mere uden at vejen
går over højreorienterede aviser (-c:)