Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Diasscanner
Fra : Martin

Dato : 15-02-06 20:54

Har overvejet at scanne alle mine dias, men har fundet ud af, at sådan
et apparat er temmelig dyrt. da jeg kun skal scanne min samling en
enkelt gang, vil jeg ikke investere i sådan en

Er der nogle der ved om det er muligt at leje sådan en (i københavn)

Eller er der en venlig sjæl der vil udlåne deres scanner eks. en weekend
for en masse flasker god rødvin?. Kan evt lægge en ibook som pant (mit
kæreste eje)

Martin

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-02-06 11:11

"Martin" <none@nospam.dk> skrev

> Har overvejet at scanne alle mine dias, men har fundet ud af, at sådan et
> apparat er temmelig dyrt. da jeg kun skal scanne min samling en enkelt
> gang, vil jeg ikke investere i sådan en

Aldi har lige haft een på tilbud, og der er sikkert flere rundt omkring.

Claus

Fra : Martin

Dato : 16-02-06 20:36

"Martin" <none@nospam.dk> wrote in message
> Eller er der en venlig sjæl der vil udlåne deres scanner eks. en weekend
> for en masse flasker god rødvin?. Kan evt lægge en ibook som pant (mit
> kæreste eje)

Det skal ikke være alt for mange billeder hvis det skal ku gøres på en
weekend! Det tager snildt nogle minutter pr billed.
Mvh Martin