Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gratis Backup af jeres billeder på nettet
Fra : Nicolai Bertram

Dato : 13-02-06 22:54

Hej alle fotografer og andre som tager billeder!

Jeg ved ikke om dette kan have nogles interesse, men jeg kan tilbyde GRATIS
backup på nettet med 5 GB plads pr. konto, gennem www.MyPhotoMax.dk.
I kan der have en backup af jeres billeder, hvis harddisken fejler, virus,
brand, tyveri mm.
Det er også muligt at dele udvalgte billeder med dem som i inviterer, de kan
ikke se andre billeder end dem i har valgt.

Dette er nyt med den kapacitet pr. konto og helt uden omkostninger, jeg
mener det når jeg siger gratis.
Det tager ca. 2 minutter at oprette en konto, der skal bruges et navn, mail
adresse og et password.
Når kontoen er oprettet kan i starte med at uploade billederne.

Det kan være interessant at læse fanebladet "Muligheder"

Hvis i har spørgsmål skriv en mail til sletdettePOST@MyPhotoMax.dk ***
fjern "sletdette" fra adressen.***

I kan læse mere på www.MyPhotoMax.dk

Med fotografisk hilsen
Nicolai Bertram

Fra : Nicolai Bertram

Dato : 13-02-06 22:58

Glemte at i skal vælge "Tilmeld Nu"

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-02-06 23:58

Nicolai Bertram wrote:

> I kan læse mere på www.MyPhotoMax.dk
>
> Med fotografisk hilsen
> Nicolai Bertram

Hmm... det er godt nok frækt at du "låner" Netscape's favicon.ico...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Nicolai Bertram

Dato : 14-02-06 00:07

Ikke forstået ?

Nicolai

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-02-06 18:46

> Ikke forstået ?
>
> Nicolai

Niels mener at du har brugt Netscapes's favicon (det ikon som står oppe i
adressefeltet ).

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-02-06 11:35

Jørgen Nielsen wrote:
> Niels mener at du har brugt Netscapes's favicon (det ikon som står oppe i
> adressefeltet ).

Det er nok mere sansynligt at det blot er en Netscape-webserver der
bliver brugt, eller maaske er siden lavet i et Netscape-program.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 14-02-06 00:14

On Mon, 13 Feb 2006 22:53:44 +0100, Nicolai Bertram wrote:

> Hej alle fotografer og andre som tager billeder!
>
> I kan læse mere på www.MyPhotoMax.dk
>
> Med fotografisk hilsen
> Nicolai Bertram

Godt med noget uønsket rekalme. Skiv indlæg i gruppen og brug din signatur
til reklame.

Domænenavn:   myphotomax.dk
DNS:   myphotomax.dk
Registreret:   2006-02-09

Registrant:
Bruger-id:   NB3075-DK
Navn:   Nicolai Bertram
Adresse:   Grønlunds Alle 58
Postnr. & by:   2610 Rødovre
Land:   Danmark
Telefon:   +4536415136

Fuldmægtig:
Bruger-id:   NB3075-DK
Navn:   Nicolai Bertram
Adresse:   Grønlunds Alle 58
Postnr. & by:   2610 Rødovre
Land:   Danmark
Telefon:   +4536415136

Navneservere:
ns1.cliche.dk   CA4904-DK
ns2.cliche.dk   CA4904-DK

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D