Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Google billedorganisering - Picasa
Fra : Kristian Bønnelykke ~

Dato : 11-02-06 03:08

Google har netop udgivet et billedorganiseringsprogram, Picasa. Det er helt
suverænt, har faktisk ikke prøvet andet der er bedre. Helt klart værd et
download.

http://picasa.google.com/intl/da/ - dansk version

--

Mvh,
Kristian Bønnelykke Nielsen

Fra : KsK

Dato : 11-02-06 03:32

fnis tak
kSk

Fra : zen

Dato : 11-02-06 08:11

Kristian Bønnelykke Nielsen wrote:
> [...]
> suverænt, har faktisk ikke prøvet andet der er bedre. Helt klart værd et

Hvor har du været de sidste par år? Intet nyt under solen

- zen

Fra : Kristian Bønnelykke ~

Dato : 11-02-06 11:38

Jeg har nok boet i en grotte - men hvorfor skriver de så "nyhed" på google?
De skulle skamme sig!!

Ikke desto mindre, så har _jeg_ ikke set det, så det kan være der er andre
der heller ikke har. God weekend

Fra : Leif Langgaard

Dato : 11-02-06 09:24

> [...]
> Google har netop udgivet et billedorganiseringsprogram, Picasa. Det er
> helt suverænt, har faktisk ikke prøvet andet der er bedre. Helt klart værd

Så skulle du prøve Picasa2, den har jeg brugt i et års tid

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : den ægte fotomand

Dato : 11-02-06 11:40

> Google har netop udgivet et billedorganiseringsprogram, Picasa. Det er
helt
> suverænt,

Suverænt, sikke noget ævl. Det dur jo kun til XP og 2000. Skrammel.

Per

Fra : cr

Dato : 11-02-06 12:57

den ægte fotomand wrote:

> helt

> Suverænt, sikke noget ævl. Det dur jo kun til XP og 2000. Skrammel.
>
> Per

Ka du lige dæmpe dig lidt, inden min linux opdager det.

wine kører den nu meget godt

cr

Fra : cr

Dato : 11-02-06 13:08

cr wrote:

> Ka du lige dæmpe dig lidt, inden min linux opdager det.
>
> wine kører den nu meget godt
>

> cr

Glemte lige at XP er ret sløv til det program, i fht. linux