Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 35D
Fra : Ukendt

Dato : 09-02-06 18:53

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 09-02-06 22:25

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg faldt over dette link i den norske foto-gruppe:
>
> http://www.fotografi.no/a2.php?RECORD_KEY%28forside%29=ID&ID(forside)=300&PHPSESSID=6f8e1c1459440fe4df6d0ff89bc4a2a3
>
> Mvh. Claus Petersen

Det bliver da spændende at se hvad der er ændret i forhold til 20d'eren, det
kan da ikke bare en ændring fra 8 mp til 10 mp ?

Peter Michael Nielsen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-02-06 23:26

"Peter Michael Nielsen" <pmn@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> kan da ikke bare en ændring fra 8 mp til 10 mp ?

Det er nok til 8,125 mp, og så er udløserknappen blå......
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jacob

Dato : 10-02-06 22:37

> [...]
> PSESSID=6f8e1c1459440fe4df6d0ff89bc4a2a3

> det
>
> Det er nok til 8,125 mp, og så er udløserknappen blå......

Nu har 20D 8.2mp så mon ikke den er derover ...

Fra : waal

Dato : 09-02-06 23:29

> [...]
>>

> Det bliver da spændende at se hvad der er ændret i forhold til 20d'eren,
> det kan da ikke bare en ændring fra 8 mp til 10 mp ?

En x1.3 (8,xMP) fætter (uden blitz) til 5D havde været langt mere
tiltrækkende

mvh
Michael

Fra : Brizz

Dato : 09-02-06 23:20

Claus Petersen skrev:
> Jeg faldt over dette link i den norske foto-gruppe:

Du slog dig vel ikke?

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-06 09:10

"Brizz" <news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> Du slog dig vel ikke?

Tak for opmærksomheden. Nah, jeg tror jeg undgår varigt mén

Mvh. Claus Petersen

Fra : PK

Dato : 10-02-06 09:34

Her er enda et bilde av 35D...

http://www.digitalgrin.com/showthread.php?t=25939

PK

Fra : AS

Dato : 10-02-06 17:30

"PK" <perkrist@broadpark.no> wrote in message
> Her er enda et bilde av 35D...
>
> http://www.digitalgrin.com/showthread.php?t=25939

Set den før. Alligevel Money og Sex knapper er OK, men jeg har det lidt
svært at finde en knap, som skifter til Nikon Mode, så de fleste objektiver
på markedet kan bruges. Dog vi kunne ikke se den anden side.