Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Casio z750 DK manual
Fra : TS

Dato : 08-02-06 20:51

Hejsa
Jeg har et casio z750, hvilket jeg også har overbevidst min far om at han
skal have.
Han har købt et, men firamet har ikke leveret det med danske manual, sådan
som de har lovet - og det er bestilt. Er der nogen af jer der skulle ligge
end med et eksemplar, gerne på pdf fil?
mvh TS

Fra : Kent

Dato : 09-02-06 20:02

"TS" <tosch9@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som de har lovet - og det er bestilt. Er der nogen af jer der skulle ligge

Jeg fik heller ikke en dansk manual med, da jeg købte min Z750,
men nu læser jeg let engelsk, så det er ikke noget problem for mig.

Har godt nok ikke hørt, der skulle eksistere en dansk manual til
Z750, men hvis firmaet har lovet din far én, må han/du da
rykker firmaet i ørerne . De skal da levere det, de lover!

Lige et fif til dig. Hvis du er rimelig til engelsk, så skulle du prøve
at kigge her:

http://forums.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1015

Det er et direkte link til dpreviews casio-forum. Det er mildt
sagt HAMRENDE godt!! Kender du ikke stedet i forvejen,
kan du med garanti lære meget om dit kamera, du ikke var
klar over. Jeg poster selv dér jævnligt. Uden at vide det bestemt,
vil jeg absolut mene, at dpreview har de meste besøgte forums
om foto i hele denne verden.

Held og lykke med manualen!

Kent.

Fra : TS

Dato : 10-02-06 09:35

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> wrote in message
> [...]
> Z750, men hvis firmaet har lovet din far én, må han/du da
> rykker firmaet i ørerne . De skal da levere det, de lover!

Hej
Det er også mest det principielle; han er nu også udmærket til engelsk. Der
er flere netbutikker i Danmark der lover en dansk manual - der er forskellig
pris med/uden.

> [...]
> klar over. Jeg poster selv dér jævnligt. Uden at vide det bestemt,
> vil jeg absolut mene, at dpreview har de meste besøgte forums

Jeg kender det godt. Læser det selv en gang i mellem - bl.a. inden jeg selv
købte kameraet. Det er ikke tit jeg har set så mange positive omtalelser af
et enkelt kamera. Det er meget sjældent der er nogen der har noget at brokke
sig over. Efter omfattende research var jeg heller ikke i tvivl om at det
netop var Casio z750 jeg skulle have, fremfor et eller andet Ixus, Sony Tx,
Fuji F10/E500 eller hvad de hedder alle andre. Jeg ville dog gerne have haft
et med raw mulighed, men så skulle jeg have valgt Casio P700 - hvillket jeg
også var tæt på.

/TS

Fra : Kent

Dato : 10-02-06 16:21

> [...]
haft
> et med raw mulighed, men så skulle jeg have valgt Casio P700 - hvillket

OK . Z750 er et helt fantastisk kamera, ikke? Selv synes jeg, det er
lidt
utroligt, at et kamera i dén størrelse kan tage så gode billeder.... men det
er
jo et faktum .

Selv researchede jeg også intensivt i en måneds tid, før jeg endelig
besluttede mig for Z750. Til sidst var der Fuji F10 og Z750 tilbage i
mine tanker - og du ved jo så, hvilket der vandt.

Håber I får fat i en dansk manual.

Kent.

Fra : Sidse

Dato : 10-02-06 22:30

> [...]
> som de har lovet - og det er bestilt. Er der nogen af jer der skulle ligge

Hejsa

Hvilket firma har du købt dit kamera ved? jeg spørger fordi Cacio
digitalkameraer pr. 1-1-2006 skiftede distributør
i Danmark! Det overgik fra firmaet Esselte til Firmaet Westheimer. I den
forbindelse ved jeg der blevet trykt danske manualer
til alle aktuelle modeller! Disse blev er dog blevet eftersendt til alle
fotohandlere (pga. tryk osv)., som har købt Cacio, så det er jo
forhandlerens
pligt at formidle den videre til dig, hvis han har solgt dig et kamera og
lovet dig en dansk manual!

Hilsen
Sidse