Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
anbefalinger af digikamera
Fra : dsfdf

Dato : 08-02-06 20:13

Hej ng
Der skulle vel ikke være nogle der kan anbefale et (skidegodt) digikamera?
Jeg købte et canon a95 i usa sidste år da kursen var til vores fordel ,
men er langt fra tilfreds fordi at: det tager oceaner af tid inden dem har
focuseret færdig, ja så er motivet måske væk..et andet fænomen jeg kæmper
med er at 2/5 billederne næsten altid er sløret, ligemeget om det står i
auto eller fast shooting mode..
Sagt på en anden måde: jeg søger et særdeles hurtigt kamera på 5mpixel uden
at det skal koste en national formue..
mvh søren
ps kameraet bruges mest til at tage billeder af vores børn som meget
hurtigt enten er smuttet eller har vendt smilet til gråd...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-02-06 20:39

dsfdf skrev:

>Der skulle vel ikke være nogle der kan anbefale et (skidegodt) digikamera?

Det kan de i news:dk.fritid.foto.indkoeb.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : dsfdf

Dato : 08-02-06 20:57

> Det kan de i news:dk.fritid.foto.indkoeb.

ja selvfølgelig - sorry