Carina 1,6 dør og har svært ved at starte ~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-03-06 06:39

Hej - min hustrus 97'er 1,6 Carina CDX fra England har det med at gå i stå
på de første 500m når den er kold - og så er den næsten umulig at starte
igen.

Det kommer hvis man ikke giver så meget gas - så begynder den at gå på 3 og
så dør den.

Den har været hos hendes uautoriserede mekaniker 2 gange og han har i 1.
omgang skiftet rotor, dæksel, ledninger, hætter og tændrør og i 2. omgang en
varmeføler, men lige meget hjalp det.

Den fik NKG-rør (ved ikke om den havde det i forvejen) - der er noget med at
de kan drukne, ikke?

Hvis motortypen kan være flere forskellige må I lige sige til.

Den har gået 182K, bruger ikke olie og er ellers alm. velholdt.
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Michael D Clarke

Dato : 05-03-06 09:33

hvis der er automatsk choker på den vil jeg gætte på at det er den som
driller når maskinen er kold.
Kører den fint nok om sommeren eller efter den er varmet op?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-03-06 23:38

Michael D Clarke skrev:

> hvis der er automatsk choker på den vil jeg gætte på at det er den som
> driller når maskinen er kold.

Den har indsprøjtning
Hans
http://kortlink.dk/26dh