Husker du Boggyman?
Fra : Mogens...

Dato : 04-03-06 13:48

Under frokosten idag kom vi til at tænke på det selvmord, en skribent
"Booggyman" fra nyhedsgruppen udførte en sen nattetime.

Efterfølgende blev der oprettet en mindeside, hvor man kunne tænde
et lys - og jeg kan se at folk stadig husker forløbet. Sidst er der skrevet
den 3. marts 2006 ! Det var ikke rart - den aften i 2001...

Det annoncerede selvmord:
http://groups.google.se/group/dk.fritid.bil/tree/browse_frm/thread/1bd6aff16224db0b/8e6fad58a426627f?rnum=1&q=+boggyman&_done=%2Fgroup%2Fdk.fritid.bil%2Fbrowse_frm%2Fthread%2F1bd6aff16224db0b%2Fd8aaa7ac9d522747%3Fq%3D+boggyman%26rnum%3D4%26#doc_8e6fad58a426627f

Mindesiden: www.9490.dk/booggyman

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-03-06 13:58

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Det var ikke rart - den aften i 2001...

Bestemt ikke :(
--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Niels Bengaard

Dato : 04-03-06 14:07

> [...]
> http://groups.google.se/group/dk.fritid.bil/tree/browse_frm/thread/1bd6aff16224db0b/8e6fad58a426627f?rnum=1&q=+boggyman&_done=%2Fgroup%2Fdk.fritid.bil%2Fbrowse_frm%2Fthread%2F1bd6aff16224db0b%2Fd8aaa7ac9d522747%3Fq%3D+boggyman%26rnum%3D4%26#doc_8e6fad58a426627f

Jeg husker godt den triste historie. Jeg besøgte faktisk Kim et halvt år før
i Mern, han havde jo en stor interesse for bilstereo og andet elektronik og
skulle altid have det nyeste og bedste.
Jeg købte så noget af hans aflagte udstyr, som sidder stadig sidder i min
brors bil idag.
Han gik også meget op i sin guldmetallic diesel VW Bora, hvor han havde fået
eftermonteret aircon, Hopa chiptrim osv. Bilen var også superflot og
velpasset.

Desværre gik det vist galt med hans økonomi, da han mistede sit arbejde, og
trist nok valgte han at tage sit eget liv.

Niels

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-03-06 19:44

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Han gik også meget op i sin guldmetallic diesel VW Bora, hvor han havde
> fået eftermonteret aircon, Hopa chiptrim osv. Bilen var også superflot og
> velpasset.

Jeg så bilen på fyn for noget tid siden...

-M

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-03-06 15:16

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Mindesiden: www.9490.dk/booggyman
Husker ham tydeligt, havde en del udvekslinger med ham, vi var enige om det
meste :). Er ked af at jeg ikke mødte ham, for det var tilsyn.lad mangel på
menneskelig kontakt, som bragte ham "der ud" :(. ÆRET VÆRE HANS MINDE.
BTW. Gad vide hvor guld-metalic Bora er i dag?, der er ikke sat.. mange i
den farve, i "omløb" ;).

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-03-06 16:09

It happens that Mogens... formulated :
> Mindesiden: www.9490.dk/booggyman

Hmm, hvorfor er det lige at jeg får:
HTTP Error 403.6 - Forbidden: IP address of the client has been
rejected.
Internet Information Services (IIS)

??

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly
by."
- Douglas Adams

Fra : Mogens...

Dato : 04-03-06 16:12

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, hvorfor er det lige at jeg får:
> HTTP Error 403.6 - Forbidden: IP address of the client has been rejected.
> Internet Information Services (IIS)

Prøv igen - den virker her...

Fra : Rune Larsen

Dato : 04-03-06 16:28

Mogens... wrote:
> "Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv igen - den virker her...

Den virker heller ikke her...

Mvh Rune

Fra : Leonard

Dato : 04-03-06 16:59

>Den virker heller ikke her...

Fælles for Henrik og Rune er tilsyneladende at I bruger CyberCity.
Om der er en speciel årsag til at CyberCity-kunder er blokeret ved jeg
ikke.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-03-06 17:16

Leonard wrote :
> Fælles for Henrik og Rune er tilsyneladende at I bruger CyberCity.
> Om der er en speciel årsag til at CyberCity-kunder er blokeret ved jeg
> ikke.

Lyder som en ret grov filtrering i hvert fald :)

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 04-03-06 17:16

> Fælles for Henrik og Rune er tilsyneladende at I bruger CyberCity.
> Om der er en speciel årsag til at CyberCity-kunder er blokeret ved jeg
> ikke.

Jeg bruger også CC, men har ingen problemer med siden.

-Lasse

Fra : Leonard

Dato : 04-03-06 17:48

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> wrote:

>Jeg bruger også CC, men har ingen problemer med siden.

Din IP ligger i et helt andet range end Henriks og Runes.
Så det er nok kun dette range der er blokeret.

Jeg har lige spurgt i forummet på siden, så må vi jo se om der kommer
et svar.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : BJ

Dato : 04-03-06 17:09

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det var ikke rart - den aften i 2001...

Den var rent ud sagt sørgelig/tragisk.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas Landberg

Dato : 04-03-06 19:41

> [...]
> http://groups.google.se/group/dk.fritid.bil/tree/browse_frm/thread/1bd6aff16224db0b/8e6fad58a426627f?rnum=1&q=+boggyman&_done=%2Fgroup%2Fdk.fritid.bil%2Fbrowse_frm%2Fthread%2F1bd6aff16224db0b%2Fd8aaa7ac9d522747%3Fq%3D+boggyman%26rnum%3D4%26#doc_8e6fad58a426627f

Husker den alt for godt. Var online hele aftenen. Sad bl.a. og chattede med
Wind og blev derved opmærksom på Boogymans indlæg. Kan huske at himmel og
hav blev sat i bevægelse for at finde frem til ham, man da han blev fundet
var det for sent Mange kendte ham fra nettet, men i den virkelige
verden var han åbenbart meget ensom. Det var sq en utrolig tragisk historie
og jeg var helt færdig da det blev klart, at det ikke lykkedes nogle af
finde ham før det var for sent. De næste da efter episoden var jeg helt ved
siden af mig selv og jeg tror aldrig jeg glemmer den aften/nat.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv. Introtilbud: 10 %
på alle Philips/Osram autopærer.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-03-06 20:26

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse > var det for sent :

Mange kendte ham fra nettet, men i den virkelige
> verden var han åbenbart meget ensom. Det var sq en utrolig tragisk
> historie

Jeg var tilfældigvis ikke online den aften. Men hændelsen, hans tragiske
skæbne, har ramt mig dybt - vi kan sagtens sidde her, men ved vi reelt hvem
der er bag, nej. Den har ændret min adfærd online, og for at bevare T., fx.
i trafikken.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-03-06 20:30

Mogens... wrote:
> [...]
> et lys - og jeg kan se at folk stadig husker forløbet. Sidst er der
> skrevet den 3. marts 2006 ! Det var ikke rart - den aften i 2001...

Ja det var sq en grimmer oplevelse
Det er aldrig rart når nogen vælger den vej, man sidder tilbage med
følelsen/tanken om man kunne have gjort noget mere for at hjælpe, inden det
kom så langt.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-03-06 01:49

> [...]

> http://groups.google.se/group/dk.fritid.bil/tree/browse_frm/thread/1bd6aff16224db0b/8e6fad58a426627f?rnum=1&q=+boggyman&_done=%2Fgroup%2Fdk.fritid.bil%2Fbrowse_frm%2Fthread%2F1bd6aff16224db0b%2Fd8aaa7ac9d522747%3Fq%3D+boggyman%26rnum%3D4%26#doc_8e6fad58a426627f

Havde vist ikke fundet Usenet på det tidspunkt.
Har læst hvad jeg orkede i dag.

Sad og tænkte over de gange jeg har spurgt andre her efter hjælp,
nogle gange i gruppen, andre gange direkte.

Håber ikke jeg har været alt for forstyrrende

Det giver stof til eftertanke.............

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (fornærmet)

Fra : p e t e r

Dato : 06-03-06 03:47

Mogens... wrote:
> [...]
> http://groups.google.se/group/dk.fritid.bil/tree/browse_frm/thread/1bd6aff16224db0b/8e6fad58a426627f?rnum=1&q=+boggyman&_done=%2Fgroup%2Fdk.fritid.bil%2Fbrowse_frm%2Fthread%2F1bd6aff16224db0b%2Fd8aaa7ac9d522747%3Fq%3D+boggyman%26rnum%3D4%26#doc_8e6fad58a426627f

Jeg kan også godt huske det... og at det blev omtalt i et tv-pogram med én
her fra gruppen.
Jeg ved ikke om det følgende jeg her skriver er upassende, men hvad stod der
på hans hjemmeside?

/peter

Fra : Thomas J.

Dato : 06-03-06 10:35

Den Mon, 6 Mar 2006 03:46:52 +0100 sendte "p e t e r"
<ellerstak@-.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>her fra gruppen.
>Jeg ved ikke om det følgende jeg her skriver er upassende, men hvad stod der

Hvis du mener selve selvmords-"brevet", så er her et Googlelink:
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.bil/browse_thread/thread/1bd6aff16224db0b/1536e262282dcad5?lnk=st&q=&rnum=38&hl=da#1536e262282dcad5

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Mogens...

Dato : 10-03-06 23:24

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:b20o021frf491gunm9vnk8tkjquigh0cgr@4ax.com...

> Hvis du mener selve selvmords-"brevet", så er her et Googlelink:

Helt vildt at læse igen - især at han har skrevet dato nedenunder.
Kræver dælme sin mand at forfatte og efterfølgende effektuere !