offroad stævne ????
Fra : jenny og søren

Dato : 03-03-06 18:36

Hej Ng

er der nogen der ved om der er noget offroad stævne i nordjylland i denne
weekend ???

det er fordi at jeg kom ind med oslo båden her til morgen og der var nok 15
store norske 4x4 med over
så jeg tænkte er der må da næsten være et eller andet...

mvh

Søren Brix Nielsen

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 03-03-06 18:42

Jep http://www.strandtur.dk/2006.htm ,

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 03-03-06 20:24

Der er mere i det.
Jeg forsøgte at booke hotel i Løkken denne weekend og det var stort set
umuligt idet Hummer klubben skal ud og køre. Det sagde damen i receptionen
ihvertfald. Men det er åbenbart et stort arrangement.

FOC
RR TD

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-06 05:39

Freddy O. Christensen wrote:
> [...]
> set umuligt idet Hummer klubben skal ud og køre. Det sagde damen i
> receptionen ihvertfald. Men det er åbenbart et stort arrangement.

Jep. Der kommer flere hundrede 4x4 fra både Danmark, Norge, Sverige,
Tyskland og Island.
Jeg har selv brugt næsten hver aften de sidste 2 uger på at gøre min Patrol
klar. Sidder og skriver på dette umenneskelige tidspunkt, da jeg skal køre
snart...

Uha - det skal blive sjovt (håber jeg)