Veteranbil & INGEN papirer, hvordan indreg~
Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 03-03-06 11:35

Hej Gruppe.

Jeg står muligvis med en, for mig at se, fed gammel bil, muligvis
veteraner.
Den er netop trukket ud af en lade, hvor den har puttet sig i mere end 10
år. Omrindelig en bil der er kørt ind i landet på udenlandske plader og så
sat til side. Pladerne er vistnok på endnu.

Men der er absolut ingen papirer på den.
Hvordan kan jeg (lovligt) fremskaffe nye papirer til køretøjet, så jeg kan
få den på danske plader???
Selvfølgelig kan jeg ringe til motorkontoret og så komme videre derfra.

Men er der nogen der har erfaringer med dette.

Jens Borchert Pedersen
Vestfyn
Mailto:jbp@vip.cybercity.junkdk

Fra : Leonard

Dato : 03-03-06 12:08

Jens Borchert Pedersen <jbp@vip.cybercity.junkdk> wrote:

>Hvordan kan jeg (lovligt) fremskaffe nye papirer til køretøjet, så jeg kan
>få den på danske plader???

Jeg tror det bliver nærmest umuligt, men hører meget gerne om hvad det
ender med.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Christopher S

Dato : 03-03-06 13:50

Leonard wrote:

> Jeg tror det bliver nærmest umuligt, men hører meget gerne om hvad det
> ender med.

Jeg mener du skal henvende dig på motorkontoret og s¨å til told og skat..

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-03-06 14:28

Jens Borchert Pedersen skriver:

> [...]
> sat til side. Pladerne er vistnok på endnu.
>
> Men der er absolut ingen papirer på den.

Hvilket køretøj er det ?

> Selvfølgelig kan jeg ringe til motorkontoret og så komme videre derfra.

Det lyder da som en meget god ide.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?