Fartpilot til min Fiat Marea ??
Fra : Henrik Olesen

Dato : 02-03-06 23:24

Hej
Jeg ønsker at monter en Fartpilot i min Fiat Marea 1,6 ELX st.car 97

Er der nogen der ved hvor jeg handler sådan en - og til rimelige penge
??

Er der til at monter selv ??

Henrik

Fra : SB

Dato : 03-03-06 22:38

"Henrik Olesen (slet OF1V4)" <trads@OF1V4get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ønsker at monter en Fartpilot i min Fiat Marea 1,6 ELX st.car 97
>
> Er der nogen der ved hvor jeg handler sådan en - og til rimelige penge

Svaret er vist nej til det hele
din speeder er elektrisk, dvs. der er ingen kabel mellem den og din
indsprøjtning.
Der var en her i Århus der godt ville forsøge på at montere sådan en,
kostede 5500 kr. og han ville ikke garantere for resultatet.
mente der var en god grund til at tro den ikke ville køre jævnt

Søren