Nye hjul - hvor køber jeg dem?
Fra : basso

Dato : 01-03-06 08:05

Jeg skal have nye hjul (fælge og dæk) på min bil (Mercedes 300 TE), men
er meget i tvivl om hvor jeg skal gå hen.
Hvad er det man betaler for? Kvalitet, design etc. Og hvor meget er det
værd at ofre? Hvilke butikker er gode og billige og kan det ligefrem
betale sig at handle på nettet?
Det eneste jeg ved er at fælgene skal være 17 tommer alu uden at være
særligt smarte, og dækkene skal være sommerdæk.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-03-06 09:17

basso wrote:
> [...]
> Det eneste jeg ved er at fælgene skal være 17 tommer alu uden at være
> særligt smarte, og dækkene skal være sommerdæk.

Jeg har 2 gange købt Bridgestone Potenza RE720 ved www.daekonline.dk
Rigtigt gode dæk, dog var leveringen i begge tilfælde ret lang, over
14 dage men med lidt planlægning betyder det ikke noget.

--

Christian
www.yee-haw.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-03-06 07:18

basso wrote:
> [...]
> det værd at ofre? Hvilke butikker er gode og billige og kan det
> ligefrem betale sig at handle på nettet?

Det spørgsmål er let. Ja.
www.4x4butikken.dk

Fra : Jens 4684

Dato : 03-03-06 10:56

> Det spørgsmål er let. Ja.
> www.4x4butikken.dk

JA det var da en let måde.
At give omkring 10% mere pr dæk,

Jens

Fra : basso

Dato : 03-03-06 21:47

Jens 4684 wrote:

> JA det var da en let måde.
> At give omkring 10% mere pr dæk,

Hvor skal man så købe dem?

Fra : Mogens...

Dato : 03-03-06 21:50

"basso" <basso@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor skal man så købe dem?

Man kan købe nogle dæk hér. www.reifendirekt.de
Butikken sælger også Kompletträder - fælge med dæk...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-06 05:36

Jens 4684 wrote:

> JA det var da en let måde.
> At give omkring 10% mere pr dæk,

Skal ikke afvises, at det kan ske for nogle dæk, men andre dæk er også
mindst 10 % billigere...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-03-06 08:04

Jens 4684 skriver:

> JA det var da en let måde.
> At give omkring 10% mere pr dæk,

Det er så ikke min oplevelse - tvært imod.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?