halvfarlig tunnel
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-02-06 17:47

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-02-06 18:20

Lars Hoffmann skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=9uxS5cW-1Co

De er da gale i hovedet?

Mon noget betonvej ville hjælpe på det?

Det ser ud som om der intet skal til før de skrider ud. (?)

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-02-06 18:39

> http://www.youtube.com/watch?v=9uxS5cW-1Co

Lidt Googling siger det er en tunnel i Moskva, så de er sgu' stive af vodka
hele bundtet ;).

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-02-06 20:51

> http://www.youtube.com/watch?v=9uxS5cW-1Co

I den sidste ulykke ser det ud til at bilisten i midtersporet ikke
gider hjælpe, men bare vil forbi og komme vidre. tsk tsk.

At folk kun kan se frem til egen næsetip kan jeg leve med,
sålænge det ikke er i trafikken, for der kan det nemt gå ud over
knapt så snæversynede.
just my 2 cent.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-02-06 23:04

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> wrote in message
> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse
>>
> I den sidste ulykke ser det ud til at bilisten i midtersporet ikke
> gider hjælpe, men bare vil forbi og komme vidre. tsk tsk.

I sidste? må være 4´ulykke, der er vist 5

Den bil der kører i midtersporet, og selv vil overhale og ikke har set den
bil der kommer i ydersporet.. det er sku den i midten der kører ud foren der
er en idiot.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-02-06 22:03

Andersen [3650] wrote:

> I den sidste ulykke ser det ud til at bilisten i midtersporet ikke
> gider hjælpe, men bare vil forbi og komme vidre. tsk tsk.

Ja det var også min første tanke. Mærkelig måde at opføre sig på.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-02-06 22:18

Er der forresten nogen der kan se hvor lastbil nummer 2 kommer fra i
den sidste ulykke?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-02-06 22:25

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> Er der forresten nogen der kan se hvor lastbil nummer 2 kommer fra i
> den sidste ulykke?

hmm ja har lige set det flere gange i træk, ser godtnok mærkeligt ud.. somom
lastrummet hopper ud heh.

Fra : Lars [6710]

Dato : 27-02-06 22:48

Bjarke Hansen wrote:

> hmm ja har lige set det flere gange i træk, ser godtnok mærkeligt ud.. somom
> lastrummet hopper ud heh.

Ja det var også min tanke

eller også bli'r den lige pluds'lig delt i to

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-02-06 00:27

Lars Hoffmann wrote:

> Er der forresten nogen der kan se hvor lastbil nummer 2 kommer fra i
> den sidste ulykke?

Det ser faktisk ud som om den kommer ud fra en åbning. lige efter den
zebrastribede kant.

Hvis du betrager bilernes bevægelser er det den eneste reelle mulighed.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-02-06 02:01

Lars Hoffmann skrev:
> Er der forresten nogen der kan se hvor lastbil nummer 2 kommer fra i
> den sidste ulykke?

Jeg kan ikke få det til andet end der må være en tilkørsel lige udenfor
hvor kameraet dækker.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-02-06 23:23

Lars Hoffmann brought next idea :
> http://www.youtube.com/watch?v=9uxS5cW-1Co

Jeg ville godt nok nødig sidde på bagsædet i den der ledbus - selvom
det da ser ud til han genvinder kontrollen over den!

"Health nuts are going to feel stupid someday, lying in hospitals dying
of nothing." - Redd Foxx

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-02-06 09:24

Finn Guldmann wrote:

> Jeg kan ikke få det til andet end der må være en tilkørsel lige udenfor
> hvor kameraet dækker.

Hvis det er en tilkørsel, hvorfor vender last nr 2 så med snuden imod
kameraet da de kører sammen.

Jeg tror simpelthen det er en fejl i Matrixen

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-02-06 15:47

Lars Hoffmann skrev:
> Hvis det er en tilkørsel, hvorfor vender last nr 2 så med snuden imod
> kameraet da de kører sammen.

Du har ret. De støder sammen front mod front. Så udfra det vi kan se kan
jeg ikke afgøre hvor den kommer fra.

> Jeg tror simpelthen det er en fejl i Matrixen

Hvad har Smith nu gang i?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86