Vognparken reduceret.
Fra : BJ

Dato : 26-02-06 17:45

Så er vognparken blevet 1 stk. Renault Clio 1.6Si mindre.

Fruens potte er solgt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-02-06 17:48

> Så er vognparken blevet 1 stk. Renault Clio 1.6Si mindre.
>
> Fruens potte er solgt.
>
> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~

Så kan hun lære det.....

MVH Stetter

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 17:50

"Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så kan hun lære det.....

Det gjorde hun også.....:
http://billisten.bilinfo.dk/volrat/bil.asp?id=234800002&marke=volvo&spec=&grpnr=10156

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 26-02-06 18:37

> Det gjorde hun også.....:
> http://billisten.bilinfo.dk/volrat/bil.asp?id=234800002&marke=volvo&spec=&grpnr=10156

Værdig afløser - et stort tillykke med den !

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 18:39

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Værdig afløser - et stort tillykke med den !

Af hjertet TAK på fruens vegne..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 18:56

> "Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det gjorde hun også.....:
> http://billisten.bilinfo.dk/volrat/bil.asp?id=234800002&marke=volvo&spec=&grpnr=10156

Fin bil.
Glædeligt at hun ikke er faldet for mandens smag for det koreanske

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 19:24

KLIP

> Fin bil.

Tak for det.

> Glædeligt at hun ikke er faldet for mandens smag for det koreanske

Lige præcis..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 26-02-06 20:43

> Det gjorde hun også.....:
> http://billisten.bilinfo.dk/volrat/bil.asp?id=234800002&marke=volvo&spec=&grpnr=10156

Feeeeeeed potte. Magen til den en bekendt har købt - ny.

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 20:52

KLIP

> Feeeeeeed potte. Magen til den en bekendt har købt - ny.

Af hjertet TAK på konens vegne.

Hun har jo altid været glad for fordvogne.

Så i stedet for denne gang at købe en Ford med Volvo-motor og gearkasse,
valgte hun en Volvo på en Ford-platform..)

Eneste anke fra min side, er manglende automatgearkasse samt det hvide
læderindtræk med alu-"pynt".

Stereoen er båre fantastisk med sub-woofer og en fandens masse
højtalere..

Som noget helt spøjst, er bakspejlet naturligvis aut. blændfrit men det
indeholder også et kompas..!!!!

Kørecomputeren er som på min S80 og derfor ganske omfattende.

Alt i alt en super potte med DSTC som jeg godt kunne finde på at købe i
R-version med AWD samt mit alles drum und dran

PS: Hun skal ud og tilkøbe et askebæger og en cigartænder, men eluret er
der..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 21:00

> PS: Hun skal ud og tilkøbe et askebæger og en cigartænder, men eluret er
> der..)

Pas på regeringen, de har varslet en "rygerpakke" med total forbud mod røg

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 21:02

KLIP

> Pas på regeringen, de har varslet en "rygerpakke" med total forbud mod røg

LOL ... så må hun tage en kop med fra køkkenet.

Cigartænderen kan hun låne fra min. Der sidder alligevel aldrig nogen på
bagsædet..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : JS

Dato : 27-02-06 17:32

BJ wrote:

> PS: Hun skal ud og tilkøbe et askebæger og en cigartænder, men eluret
> er der..)

Det er sgu da synd og skam at ryge i sådan en bil.

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 17:37

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er sgu da synd og skam at ryge i sådan en bil.

Smag og behag er forskellig.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 27-02-06 18:21

> Smag og behag er forskellig.

Det har vist intet med smag at gøre...

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 18:23

KLIP

> Det har vist intet med smag at gøre...

Måske du har ret....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leif Neland

Dato : 27-02-06 18:43

> Det har vist intet med smag at gøre...

Vel har det så. Rygere smager af h... til.

Leif

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 18:51

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Vel har det så. Rygere smager af h... til.

Nåda, du er vegetar.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leif Neland

Dato : 27-02-06 19:03

> "Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Nåda, du er vegetar.

En gennemsnitlig ryger efterlader ca 1kg aske.
Men de bliver naturligvis ikke kremeret alle sammen.

Leif

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 19:09

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> En gennemsnitlig ryger efterlader ca 1kg aske.
> Men de bliver naturligvis ikke kremeret alle sammen.

En vegetar skulle efter sigende have en yderst lind afføring.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas J.

Dato : 28-02-06 01:31

Den Mon, 27 Feb 2006 19:03:22 +0100 sendte "Leif Neland"
<leif@neland.dk> følgende røgsignaler:

>En gennemsnitlig ryger efterlader ca 1kg aske.
>Men de bliver naturligvis ikke kremeret alle sammen.

Jeg kan lige se John Cleese for mig...*he he he*

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-02-06 22:51

Leif Neland skrev:
> Vel har det så. Rygere smager af h... til.

Det er bare fordi du ved du ville få en på bæret hvis du kom og ville
kysse mig.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : JS

Dato : 27-02-06 21:55

Henrik B. wrote:

> Det har vist intet med smag at gøre...

Jo dårlig smag og mangel på behag

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-02-06 22:40

> Det gjorde hun også.....:
> http://billisten.bilinfo.dk/volrat/bil.asp?id=234800002&marke=volvo&spec=&grpnr=10156

Tillykke med den

Om man så kan sige at vognparken er reduceret, ved jeg så ikke.
Fra Clio til S40 er der vist tale om forøgelse, på alle områder.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 23:26

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tillykke med den

Af hjertet TAK på konens vegne.

> Om man så kan sige at vognparken er reduceret, ved jeg så ikke.
> Fra Clio til S40 er der vist tale om forøgelse, på alle områder.

Ja, konen stråler da som en lille sol, så mon ikke lidt af genskinnet kommer
mig til gode (i en kortere periode i hvert fald)..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 27-02-06 02:16

> Ja, konen stråler da som en lille sol, så mon ikke lidt af genskinnet
kommer
> mig til gode (i en kortere periode i hvert fald)..

Så må du bare sige at det skal fordeles over flere gange
Og tillykke med den - jeg synes bestemt også at emnelinjen er misvisende.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 02:39

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> kommer
>>
> Så må du bare sige at det skal fordeles over flere gange

Jeg må forsøge..

> Og tillykke med den - jeg synes bestemt også at emnelinjen er misvisende.

Af hjertet TAK på konens vegne og man skal jo ikke sætte sit lys under en
skæppe (det skal andre nok sørge for)..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-06 05:37

BJ wrote:
> Så er vognparken blevet 1 stk. Renault Clio 1.6Si mindre.
> Fruens potte er solgt.

Jeg har selv været på udkig efter en Volvo S40 2,4 men med aut.gear.
Hvordan kører vognen egentlig? Er den til den komfortable side mht.
affjedringen, eller er den hård som et bræt?

/Ole

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 07:23

"Ole S." <-> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har selv været på udkig efter en Volvo S40 2,4 men med aut.gear.

O.k., jeg kører selv i en S80 T6 med GearTronic.

> Hvordan kører vognen egentlig?

Jeg har selv kun kørt i S40 i ca. 10 minutter, men konen kørte prøvetur
nummer 2 med mig som passager.

Vi kørte en lille time og godt og vel ca. 50 - 60 km.

Denne tur var på landevej, så noget detaljeret indtryk, fik vi/jeg ikke.

Vognen kører fint, rimelig støjsvag men motoren kan høres indenfor
rimelighedens grænser ved voldsom gasgivning (170 hk fordelt på 5 cylindre).

Kørekomforten er fuldt på højde med min S80, dog scaleret ned i størrelse,
sæderne som vanlig i fremragende Volvo-kvalitet. Interøret er meget fint
beabejdet, jeg er dog ikke til alu-look.

Den indbyggede RTI-navigation er betragtelig bedre og mere omfattende end
min gamle CD-udgave af RTI og naturligvis er skærmen også større i den nye
model.

Sidder jeg bag rattet i potten, kan ingen andet et barn sidde bag mig. Konen
er blot 170, så her er der rigtig god plads til en af samme størrelse bag
hende. Selv jeg med mine 2 meter kan "knibe" mig ind bag ved.

> Er den til den komfortable side mht. affjedringen, eller er den hård som
> et bræt?

Den er bestemt ikke hård som et bræt, det kræver nok en sænket undervogn for
den bliver det.

Potten bliver først leveret på torsdag, så du må vente med yderligere til
omkring weekenden.

Jeg er spændt på om DSTC´en virker lige så godt i en S40 som i en S80.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-06 08:08

> Så er vognparken blevet 1 stk. Renault Clio 1.6Si mindre.
>
> Fruens potte er solgt.

God og nyttig info til os alle.. suk...

Lav dog om ikke andet et OT ud for..

/Juel

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 08:21

"Juel" <him> skrev i en meddelelse

KLIP

> God og nyttig info til os alle.. suk...

Af hjertet TAK på konens vegne for din lykønskning.

> Lav dog om ikke andet et OT ud for..

Nu er det snart forår.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 08:24

BJ skriver:

> Nu er det snart forår.

Hvad mener du ?

Foråret er kommet her. Høj solskin og ingen vind.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 08:26

KLIP

> Hvad mener du ?

Så står den på frisk luft.

> Foråret er kommet her. Høj solskin og ingen vind.

Samme her, men nogen har åbenbart stadig juel.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 08:32

BJ skriver:

> Så står den på frisk luft.

Okay, det var din "snart" jeg ikek helt forstod.

> Samme her, men nogen har åbenbart stadig juel.

ROFL...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-06 08:44

> Okay, det var din "snart" jeg ikek helt forstod.

> ROFL...

ja det var godt nok original ... eller...

/Juel

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 08:44

"Juel" <him> skrev i en meddelelse

KLIP

> ja det var godt nok original ... eller...

Gaaabbbbb.....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-02-06 14:19

BJ skrev:
> Så står den på frisk luft.
> Samme her, men nogen har åbenbart stadig juel.

Måske det ændres efter påske.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 16:05

KLIP

> Måske det ændres efter påske.

Muligheden foreligger, nu da fasten pågår..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-02-06 18:07

BJ skrev:
> Muligheden foreligger, nu da fasten pågår..

Så er der kun 40 dage tilbage af juel.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 18:13

KLIP

> Så er der kun 40 dage tilbage af juel.

Nej, det er ikke sandt, nej, det er ikke sandt...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-02-06 22:36

BJ skrev:
> Nej, det er ikke sandt, nej, det er ikke sandt...

Og hvad er det der kommer lige efter?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-06 08:44

> Af hjertet TAK på konens vegne for din lykønskning.

Who gives om din kone har bil eller ej, ud over dig ??

/Juel

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 08:47

"Juel" <him> skrev i en meddelelse

KLIP

> Who gives om din kone har bil eller ej, ud over dig ??

Du er da en sur stodder.

Har du talt, hvor mange indlæg, der handler om folk, der har anskaffet sig
en ny (brugt) bil..?

Når du har det, får du travlt med at smide sure opstød efter dem også, men
så er du i det mindste beskæftiget.

Fortsat god dag..........

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-06 08:58

> Du er da en sur stodder.

Nææh er jeg faktisk ikke.. med et er da dødsygt at høre om at du har solgt
din kones bil !?!? kunne forstå hvis du lige havde købt en ny og spændende
bil, så kunne folk spørge ind til hvordan den var at køre i, hvis de nu selv
overvejede samme model.

> Har du talt, hvor mange indlæg, der handler om folk, der har anskaffet sig
> en ny (brugt) bil..?

BINGO.. anskaffet !!! du sagde det selv..

> Når du har det, får du travlt med at smide sure opstød efter dem også, men
> så er du i det mindste beskæftiget.

min pointe er at det er da ligegyldig info at din kone har solgt sin bil !

> Fortsat god dag..........

Tak i lige måde, vejret er jo dejligt..

/Juel

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 27-02-06 09:23

> kunne forstå hvis du lige havde købt en ny og spændende bil, så kunne folk
> spørge ind til hvordan den var at køre i

Det tog (af ukendte grunde) lidt tid, før Bjørn rykkede ud med det - men han
skriver da i tråden, at han har købt en lækker ny Volvo S40 2,4i Momentum
til konen.

Du er - som sagt før - lidt for hurtig på aftrækkeren, Juel.

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 10:04

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> Momentum til konen.
>
> Du er - som sagt før - lidt for hurtig på aftrækkeren, Juel.

Han er enten nævenyttig eller pisse misundelig på min kone.

Han er slettet af lægsrullen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 27-02-06 17:11

BJ wrote:

> Han er enten nævenyttig eller pisse misundelig på min kone.

Vi er alle sammen lidt misundelige på din kone - tænk sig at
få lov til at gå lidt rundt og nusse om dig

/Brian

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 17:17

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

KLIP

> Vi er alle sammen lidt misundelige på din kone - tænk sig at
> få lov til at gå lidt rundt og nusse om dig

ROTFL..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 18:05

Brian skriver:

> Vi er alle sammen lidt misundelige på din kone - tænk sig at
> få lov til at gå lidt rundt og nusse om dig

For satan styr dig lige. Var sku lige ved at skvatte ned af stolen ....
af grin

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 18:08

KLIP

> For satan styr dig lige. Var sku lige ved at skvatte ned af stolen ....
> af grin

Hva´ pokker, er du på overarbejde....;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 18:14

BJ skriver:

> Hva´ pokker, er du på overarbejde....;)

Næh, i torsdags blev jeg kaldt på arbejde for at få at vide at jeg får
løn for at gå hjemme til og med 30/6-2006. Så jeg er "hjemmegående
husfar" for tiden....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 18:19

KLIP

> Næh, i torsdags blev jeg kaldt på arbejde for at få at vide at jeg får
> løn for at gå hjemme til og med 30/6-2006. Så jeg er "hjemmegående
> husfar" for tiden....

Der er intet, der er så skidt, det ikke er godt for noget.

PS: Håber du har noget andet i baghånden.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 18:30

BJ skriver:

> Der er intet, der er så skidt, det ikke er godt for noget.

Det er der nogenm der siger

> PS: Håber du har noget andet i baghånden.

Ikke lige pt....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 18:34

KLIP

> Ikke lige pt....

Surt sjov, men 'all the best of luck'.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 20:15

BJ skriver:

> Surt sjov, men 'all the best of luck'.

Tak

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Mogens...

Dato : 27-02-06 20:22

> Tak

Også her fra!

Det lyder forjættende med 4 måneders pause, men tiden går
desværre hurtigt. Du må ud at justere dit netværk op således,
at du hurtigt kan tage et nyt job...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 20:26

"Mogens..." skriver:

> Også her fra!

Tak

> Det lyder forjættende med 4 måneders pause, men tiden går
> desværre hurtigt. Du må ud at justere dit netværk op således,
> at du hurtigt kan tage et nyt job...

Jeg skulle gerne have nyt job inden 2 måneder. Ellers må jeg til at
justere min "kræsenhed"...
Skulel jeg gå hjemme i 4 måneder får jeg spat.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Thomas J.

Dato : 28-02-06 01:34

Den Mon, 27 Feb 2006 20:25:50 +0100 sendte "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> følgende røgsignaler:

>Jeg skulle gerne have nyt job inden 2 måneder. Ellers må jeg til at
>justere min "kræsenhed"...
>Skulel jeg gå hjemme i 4 måneder får jeg spat.

Bare rolig, det er ligesom med sex: De første 3 måneder uden noget er
de værste, derefter glemmer man lige så langsomt hvordan det var.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-02-06 22:37

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Næh, i torsdags blev jeg kaldt på arbejde for at få at vide at jeg får
> løn for at gå hjemme til og med 30/6-2006. Så jeg er "hjemmegående
> husfar" for tiden....

Hvad har du nu lavet?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 22:44

Finn Guldmann skriver:

> Hvad har du nu lavet?

Pas.....de ved de andre der blev fyret på samme tid vidst heller ikke.
Men som den der nok er/var allerbedst, i hele firmaet, til "fjernstyret
fejlfinding" på den mølletype man lige har solgt 450 styks af til
montage på den anden side af "dammen" undrer det da mig en del, hvorfor
jeg er/var i "overskud".

Yderligere uddybning af min mening kommer ikke til at forgå i offentligt
rum, vil du vide mere, er min private mailadresse nogenlunde let at
finde.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-02-06 02:09

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> [...]
> fejlfinding" på den mølletype man lige har solgt 450 styks af til
> montage på den anden side af "dammen" undrer det da mig en del, hvorfor

Ok, det er en del af en runde. Ja, så er den jo lidt sværere at forholde
sig til.

Så kan du blot glæde dig over at du får fuld løn den første tid mens du
søger noget andet.

> Yderligere uddybning af min mening kommer ikke til at forgå i offentligt
> rum, vil du vide mere, er min private mailadresse nogenlunde let at
> finde.

Ikke nødvendig.
--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : JS

Dato : 28-02-06 16:26

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
>
> Yderligere uddybning af min mening kommer ikke til at forgå i
> offentligt rum, vil du vide mere, er min private mailadresse

De har nok endelig opdaget at du søger al din viden på usenet så du nu kan
undværes

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-02-06 16:48

JS skriver:

> De har nok endelig opdaget at du søger al din viden på usenet så du nu kan
> undværes

ROFL...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 10:03

> Nææh er jeg faktisk ikke..

Jo du er.

> med et er da dødsygt at høre om at du har solgt din kones bil !?!?

Nå.

> kunne forstå hvis du lige havde købt en ny og spændende bil, så kunne folk
> spørge ind til hvordan den var at køre i, hvis de nu selv overvejede samme
> model.

Det har jeg/min kone også og der er endda en der spurgt, hvordan der er at
køre i.

> BINGO.. anskaffet !!! du sagde det selv..

BINGO ..Anskaffet/købt/indbyttet find selv på flere ord.

> min pointe er at det er da ligegyldig info at din kone har solgt sin bil !

For dig ja.

> Tak i lige måde, vejret er jo dejligt..

Bortset fra, skal jeg ikke stå til regnskab for dig, men til alle andre, min
kone er handelsrejsende så potten skal bruges som arbejdsvogn.

Herefter er du lagt på is Juel.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 27-02-06 08:49

> Who gives om din kone har bil eller ej, ud over dig ??

Skal du ikke ud og have klistret noget mere plastik på din bil..?

(...og så komme tilbage, når du ikke længere er så sur..)

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-06 08:59

> Skal du ikke ud og have klistret noget mere plastik på din bil..?
>
> (...og så komme tilbage, når du ikke længere er så sur..)

nææh men alarmen skal jo i den, hvis eller post dk kunne nosse sig færdig,
og komme med pakken...

/Juel

Fra : Thomas Landberg

Dato : 27-02-06 09:32

> Who gives om din kone har bil eller ej, ud over dig ??

Dit hoved er mærkeligt, tangerende defekt.

Du brokker dig over, at BJ kommer med et ganske harmløst indlæg, men du
generer selv dine medmennesker med tændte tågelygter fordi det nu passer
dig. IMO er tågelygter sq generende på et helt andet niveau end et harmløst
indlæg.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv. Introtilbud: 10 %
på alle Philips/Osram autopærer.
Tilbud: Garmin Nüvi 350 (demo): 4.995kr.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 27-02-06 10:12

> Dit hoved er mærkeligt, tangerende defekt.

*ROFLMAO* )

Jeg undlader at tage stilling til udtalelsens sandhedsværdi - men
formuleringen er grotesk sjov..

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 11:03

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:4402b8e4$0$99995$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

KLIP

> [...]
> generer selv dine medmennesker med tændte tågelygter fordi det nu passer
> dig. IMO er tågelygter sq generende på et helt andet niveau end et

Jeg tror oprigtig, Juel ville have godt af noget lønarbejde, så ligger han
heller ikke andre til last og har noget konstruktivt at gå op i hverdagen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-06 11:23

> Jeg tror oprigtig, Juel ville have godt af noget lønarbejde, så ligger han
> heller ikke andre til last og har noget konstruktivt at gå op i hverdagen.

Ok det har jeg ikke mener du? hvad basere du det ud fra ?

/Juel

Fra : Mads Stetter

Dato : 27-02-06 15:58

> [...]
> heller ikke andre til last og har noget konstruktivt at gå op i hverdagen.

STOOOOP... Hold inde!

Jeg skal lige have hentet popcorn og cola!!!

MVH Stetter