MS Windows
briani 27239
Problemet er løst
Fra : Tonehovedet

Dato : 06-03-06 10:31

Endelig!
Jeg oprettede en ny bruger, ændrede den hidtidige bruger til begrænset og
slettede brugeren. Dermed var også anders ands mappe slettet. Jeg ved ikke
helt hvorfor - men dejligt at anden er væk.
Tak for hjælpen til jer alle.
Preben

Fra : Tonehovedet

Dato : 06-03-06 11:30

Undskyld - det problem jeg har løst er "ændring af ejerskab" - det smuttede.
Preben

Fra : Preben Andersen

Dato : 06-03-06 12:20

> [...]
> og slettede brugeren. Dermed var også anders ands mappe slettet. Jeg
> ved ikke helt hvorfor - men dejligt at anden er væk.

Det er smartere, hvis du skriver det i den tråd, du oprettede tidligere.

mvh
Preben

Fra : Tonehovedet

Dato : 06-03-06 18:53

Ja jeg ved det godt, men det smuttede - derfor undskyldningen.

Fra : Preben Andersen

Dato : 07-03-06 06:11

> Ja jeg ved det godt, men det smuttede - derfor undskyldningen.

Det er også smart at svare under det, man svarer på og ikke over

mvh
Preben

Fra : jda

Dato : 07-03-06 00:28

Mon, 6 Mar 2006 10:31:08 +0100, ved hjælp af elektroniske
kommunikationsmidler udtrykte Tonehovedet sig i dk.edb.system.ms-windows
på følgende måde:

Velbekomme
--
Jakob