MS Windows
briani 27239
Problemer med windows update
Fra : Monty \(7000\)

Dato : 04-03-06 08:19

Når jeg prøver at komme ind og opdatere mit windows får jeg følgende medd.:

Filer, der kræves for at bruge Windows Update, er ikke registreret
eller installeret på computeren længere. Sådan fortsætter du:

Registrer eller installer filerne igen for mig (Anbefales)
Giv mig mulighed for at læse om flere trin, der muligvis kræves for at
løse problemet

Når jeg trykker ok til at registrer kan jeg se at den installere/registrer
noget. Så kommer det næste billede frem og kan jeg vælge om jeg vil bruge
brugerdefineret eller avanceret og ligemeget hvad jeg vælger får den øverste
medd. igen

Hvad er der galt? Min windows version er ægte og det hele?

Monty

Fra : hcma

Dato : 04-03-06 13:40

"Monty (7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øverste
> medd. igen
>
> Hvad er der galt? Min windows version er ægte og det hele?

der ligger nogle muligheder her:
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13
vh
HC