MS Windows
briani 27239
"Shell" til børn til Win XP
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 02-03-06 07:52

Min datter på snart to år synes det er rigtig spændende at lege med musen
og tastaturet på min pc - farmand er dog lidt nervøs for at hun skal få
trykket på de forkerte taster på et tidspunkt

Findes der en "skal"/shell som man kan køre under Windows XP som laver en
simpel desktop til børn uden mulighed for at slette ting med store ikoner
og evt. et par programmer? Jeg gider ikke selv rode med rettigheder osv.

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: news at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : Ricko.

Dato : 02-03-06 08:50

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> skrev i en meddelelse
> [...]
> og evt. et par programmer? Jeg gider ikke selv rode med rettigheder osv.

Hvorfor ikke bare få fat i en gammel pc til hende , og så lad hende lege med
den .

Fra : Jim

Dato : 02-03-06 14:12

> [...]
> og evt. et par programmer? Jeg gider ikke selv rode med rettigheder osv.

Jeg foreslår, at du går i BR-legetøj og køber noget babylegetøj til den
aldersgruppe.
Undskyld mange gange, hvis mit indlæg krænker dig.

J.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-03-06 15:38

Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> writes:

> Min datter på snart to år synes det er rigtig spændende at lege med musen
> og tastaturet på min pc - farmand er dog lidt nervøs for at hun skal få
> trykket på de forkerte taster på et tidspunkt

Måske var det noget med et af de "mindste" Pixelinespil
(http://www.pixelineshop.dk/index_frame.html)
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Holst

Dato : 02-03-06 15:52

Kenneth Darling Soerensen wrote:

> [...]
> og evt. et par programmer? Jeg gider ikke selv rode med rettigheder osv.

Kan du ikke bare oprette hendes egen konto på computeren. Der er en
retarderet, der bruger min computer i ny og næ, og jeg har af den grund
oprettet en personlig konto til hende, som jeg så logger på med, når hun
skal lege. Så håber jeg, at mine data er velbeskyttede.