MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Lyde til XP og SKYPE??
Fra : Mr. Mox

Dato : 01-03-06 21:32

Jeg har prøvet at sætte dette i telefoni.ip, men ikke hørt noget. Kan
nogen sige mig hvor jeg skal spørge?

Spørgsmål om SKYPE er det her?

Hvis jeg bruger headset kan jeg ikke samtidig høre PC'ens højtalere.
Hvis nogen kalder mig er der ikke noget lydsignal, så jeg opfatter kun
opkaldet hvis jeg sidder med headset på hele tiden.

Jeg har været i Kontrolpanel, Lyd og lydenheder, men kan tilsyneladende
kun have enten headset eller højtalerne i funktion, ikke begge samtidig?

Jeg vil jo gerne kunne arbejde med andre opgaver, og så kunne blive
advaret med en lyd.

Undskyld hvis jeg er gået forkert.

mvh Mr. Mox

Fra : O. Skjold

Dato : 01-03-06 21:48

"Mr. Mox" <nytjens@nrdc.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Spørgsmål om SKYPE er det her?

Næ men dit problem har heller ikke noget med Skype at gøre
(Faktisk heller ikke Windows men pyt.)

> [...]
>
> Jeg har været i Kontrolpanel, Lyd og lydenheder, men kan tilsyneladende
> kun have enten headset eller højtalerne i funktion, ikke begge samtidig?

Jeg ved ikke om en andre driver vil give dig andre muligheder men ellers
prøv læs i manualen. På nogle onboard-lydkort kan denne funktion
aktiveres/deaktivers med en jumper på bundkortet.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-03-06 07:56

Mr. Mox wrote:
> Hvis jeg bruger headset kan jeg ikke samtidig høre PC'ens
> højtalere. Hvis nogen kalder mig er der ikke noget lydsignal,
> så jeg opfatter kun opkaldet hvis jeg sidder med headset på
> hele tiden.

Bruger du 2 forskellige stik til hhv. højttalere og headset?
Hvis ja, så prøv med en "forgrener" til ét af stikkene istedet.
http://sandberg.dk/worldwide/prod.asp?prod=502-16

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=857403&page=1

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 02-03-06 10:51

Mr. Mox skrev:
> [...]
> ikke begge samtidig?
> Jeg vil jo gerne kunne arbejde med andre opgaver, og så kunne blive

Jeg tror at jeg har haft samme problem som dig. Hvis jeg ville har højtaler
og headset til at virke på samme tid(før i tiden), så var jeg tvunget til at
køre kvardrofoni(tror jeg det hedder) dvs. man køre med 2 udgange hvor den
ene udgang(forhøjtalere) gik til højtalere og den anden(baghøjtaler) gik til
headset. Det virkede, men jeg var da ikke tilfreds.
Jeg fandt en løsning hvor jeg skulle i BIOS og ændre mit onboard lyd fra
HD-lyd(mener jeg det hedder) til AC-97. Herefter virker alt som det skal og
der skal ikke nogen alternativ løsning til mere.

Ved ikke om det hjælper dig, men det var sådan jeg fandt min løsning.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...