MS Windows
briani 27239
Remote access men hvordan?
Fra : Erik

Dato : 01-03-06 09:22

Hej.

Findes der en quide til hvordan man får remote access til at virke over
internet?

Jeg ønsker at få adgang, fra min arbejdsplads til min hjemmecomputer (har
fast offentlig IP-adresse)

Jeg har læst noget om at sende en invitation??

Fra : Ivan

Dato : 01-03-06 12:17

> Jeg ønsker at få adgang, fra min arbejdsplads til min hjemmecomputer (har
> fast offentlig IP-adresse)

Du må nok komme med lidt mere information. Hvad skal du forbinde til på
arbejdspladsen (server?)? Hvilket styresystem på server/klinet? Hvilken
internetforbindelse (router?) Hvor sikkert skal forbindelsen være
(kryptering?) ?

Fra : Erik

Dato : 01-03-06 15:39

"Ivan" <Ivan@derhjemme.dk> wrote in message

> [...]
> arbejdspladsen (server?)? Hvilket styresystem på server/klinet? Hvilken
> internetforbindelse (router?) Hvor sikkert skal forbindelsen være

XP-pro på begge maskiner
På maskinen der skal fjernbetjenes er adgangen via en Linksys BEFSX41
bredbåndsrouter. Via Routeren kan der etableres en VPN, men jeg ved bare
ikke hvordan?