MS Windows
briani 27239
Kan alle hotfix opdat fås et sted.?
Fra : Jama

Dato : 01-03-06 04:58

Det jeg tænker på er,om disse opdat.tilXP kan fås et sted samlet.Jeg tænker
ikke på win "Windows Update"Jeg mener,at have hørt de lå et bestemt sted.
mvh.jama

Fra : John

Dato : 01-03-06 06:12

"Jama" skrev i en meddelelse

> Det jeg tænker på er,om disse opdat.tilXP kan fås et sted samlet.Jeg
> tænker ikke på win "Windows Update"Jeg mener,at have hørt de lå et bestemt
> sted.

Måske her:
http://majorgeeks.com/download.php?det=4754

Mvh John

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 01-03-06 08:04

On Wed, 1 Mar 2006 06:11:41 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Måske her:
>http://majorgeeks.com/download.php?det=4754

Som mistænkeligt ser ud til at være de amerikanske/intertionale
versioner ?

/Hans

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-06 10:37

> On Wed, 1 Mar 2006 06:11:41 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
>
> Som mistænkeligt ser ud til at være de amerikanske/intertionale
> versioner ?
>
> /Hans

http://www.microsoft.com/downloads/Search.aspx?displaylang=da

mvh
Ebbe

Fra : hcma

Dato : 01-03-06 12:02

"Jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> Det jeg tænker på er,om disse opdat.tilXP kan fås et sted samlet.Jeg
> tænker ikke på win "Windows Update"Jeg mener,at have hørt de lå et bestemt
> sted.
> mvh.jama

Der ligger en komplet liste her:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10