MS Windows
briani 27239
uheldig genstart loop
Fra : Oscarp

Dato : 26-02-06 14:32

Hjælp!

Efter at jeg har øget partition på C med partition magic:

PCen starter med fejlmelding - på samme måde som hvis man trykker på F8 og
spørger om jeg skal starte normalt eller på andre sofistikerede måder, men
uanset hvad man vælger starter det hele på samme måde som før i en
uendelighed uden at komme videre.

Er der nogen som kan hjælpe? (jeg kører XP pro)

Mvh

Oscar

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-02-06 17:09

Oscarp wrote:
> [...]
> det hele på samme måde som før i en uendelighed uden at komme
> videre. Er der nogen som kan hjælpe? (jeg kører XP pro)

Boot op på XP CDen og vælg reparér første gang, log på din
Windows installation og køre kommandoen 'chkdsk /r'. Den kan
afhjælpe de fleste problemer, vend tilbage når det er afprøvet.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=857403&page=1