MS Windows
briani 27239
Nedlukning af WinXP & opstart af PC
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 25-02-06 14:24

Hej NG,

Jeg oplever en forskel i nedlukningen af WinXP alt efter om jeg gør det via
startknappen eller via powerknappen på min PC - hvad er forskelen?

Når jeg lukker ned via startknappen kan Windows til tider godt tage rigtig
lang tid om at lukke ned og nogle programmer har den også svært ved selv at
lukke.

Benytter jeg mig af powerknappen er der tilgengæld ingen problemer med at
lukke Windows ned i en fart! Det er ligesom, at Windows lukker meget
hurtigere ned og har ingen kvaler med, at nogle programmer har et problem
med at lukke ned - hvorfor denne forskel?

Det er også anderledes, når jeg skal starte min PC op på ny. Har jeg lukket
ned via startknappen kan jeg bruge space på mit keyboard, men det kan jeg
ikke, hvis jeg har lukket maskinen ned via powerknappen.

Synes det er lidt underligt...

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 25-02-06 17:34

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Synes det er lidt underligt...
>
> /Glenn
> (Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)
Hej
For mig lyder det som at den "kun" går i dvale når du bruger startknappen.
Specielt fordi du kan starte igen med spacebar.
Men ok hos mig virker godt nok også som om pc'en lukker 1/10 sec.
hurtigere via powerknappen. Men min starter ikke igen med space hvis jeg
bruger startknappen.
mvh / Bjarne