MS Windows
briani 27239
'GetTextExtentPoint'
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 23-02-06 12:21

Efter opgradering af XP med SP2 er 'Outlook' begyndt at opføre sig
underligt: Nå jeg fx. har læst en mail og vil lukke 'ind-kassen', får jeg
meddelelsen:
"Procedureindgangspunktet GetTextExtentPointI blev ikke fundet i
DLL-biblioteket MSDART.DLL"

Det tager adskillige klik på 'OK' at få meddelelsen fjernet!

Hvad kan jeg gøre ved det??
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 23-02-06 22:26

Hans Henrik Hansen wrote:

> [...]
> meddelelsen:
> "Procedureindgangspunktet GetTextExtentPointI blev ikke fundet i

hmm...lidt pinligt: Jeg ser nu, at jeg faktisk stillede selvsamme spm. for
godt en måned siden - og fik svar! Så jeg kigger selv videre på sagen! :)

--
med venlig hilsen
Hans