MS Windows
briani 27239
Remote assistance fejler
Fra : Mogens

Dato : 23-02-06 10:19

Jeg ville gerne hjælpe mine forældre via en fjernopkobling, og har fået
sendt en invitation. Desværre virker det ikke, idet jeg får fejlen
"Remote assistance failed. Please try again" når jeg dobbeltklikker på
den fil jeg har fået tilsendt.

Både på min og mine forældres PC er fjernsupport checket af. Min PC
kører XP-PRO of forældrenes XP-HOME, men det burde så vidt jeg ved ikke
betyde noget.

Jeg har en PC-Cillin Internet Security 14 kørende og mine forældre en
Norton Antivirus.

På forhånd tak for hjælpen.

Mogens

Fra : John

Dato : 01-03-06 00:31

> [...]
> betyde noget.
>
> Jeg har en PC-Cillin Internet Security 14 kørende og mine forældre en

Jeg haar ikke løsningen, men...

Jeg har prøvet at Fjernsupportere flere maskiner, og jeg synes det er ren
tilfældighed at det virker. Jeg kan ikke logge på, men prøver jeg ofte nok,
så virker det lige pludseligt, men næste gang virker det så ikke. Det er ren
Magic.
Det mærkelige er, at alle mine venner kan fint komme på min maskine, men jeg
kan ikke kommer på deres.

MVH
John