MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hibernate i XP
Fra : Peter T.

Dato : 22-02-06 01:28

Jeg har aktiveret hibernate i power options, men vil jeg lukke ned, så kan
jeg kun vælge de tre sædvanlige standby, reboot eller shutdown. Jeg ser
ikke den sædvanlige rullegardinboks, som i win2000 eller i mange andre
winXP-installationer.

Så hvordan hibenater jeg pcen i winXP?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-02-06 01:53

Peter T. <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev

[...]
:
: Så hvordan hibenater jeg pcen i winXP?

Tilladelser?

Fra : BorreBoy

Dato : 22-02-06 06:23

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kun vælge de tre sædvanlige standby, reboot eller shutdown. Jeg ser
> ikke den sædvanlige rullegardinboks, som i win2000 eller i mange andre

Hold shift nede, når de 3 options kommer frem.

Fra : Peter T.

Dato : 22-02-06 08:57

BorreBoy udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hold shift nede, når de 3 options kommer frem.

Smart, tak. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 23-02-06 03:23

BorreBoy udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hold shift nede, når de 3 options kommer frem.

Det fungerer sådan set fint nok. Men hvordan får jeg det klassiske vindue
med rullegardin frem i XP, som det kendes fra win2000?

Lige nu kører jeg XP med classic style (grå/blå), men shutdown..-vinduet er
stadig i XP-style.

--
Mvh. Peter T.