MS Windows
briani 27239
hvorfor forsvinder "Warez P2P Client" i ta~
Fra : mvama

Dato : 20-02-06 00:19

Dette problem opstår når,der downloades fra progr."Warez P2P Client" og det
har været på et stykke tid (dvs ca.10-30min.)Jeg har skiftet fra den nye
udgave til den ældre,men det hjalp ikke.
Jeg vil lige nævne,at min har haft samme problem,men det hjalp da han brugte
den ældre udgave.mit OS er en ny install.(ren) det samme er min fars.Jeg har
brugt dette fildellings progr.længe,da det ikke tager al hastigheden,som
Kazza f.eks. gør.Men det er irreterende,at progr.konstant skal
genstartes,for at få en film eller anden ting ned. " ingen snark om det
lovlige"
Som nævnt lukker progr.ned,hvis curseren strefer det i taskbar,men så er
selve downloaden allerede gået i stå.
Kan der nævnes andre fildellings progr.der kan bruges,uden det æder al
hastighed.som Kazza gør
mvh. mvama og dady