MS Windows
briani 27239
Minimerede vinduer i Explorer
Fra : Erik Greve

Dato : 19-02-06 20:29

Hej i gruppen

Jeg ved ikke helt om gruppen er rigtig, men jeg forsøger.

Når jeg åbner Explorer med min egen hjemmeside, står den fint
og fylder hele skærmen.

Men så snart jeg åbner en ny side f. eks. Google, så åbnes den minimeret.
Fylder altså ca. en halv skærm.
Jeg kan så trække den ud til at fylde hele skærmen og så går det fint
også med andre sider.
Men når Explorer så har været lukket og startes igen har jeg samme problem.

Det opstår kun på min stationæ´re, på min bærbare er alt iorden.

Hvordan får jeg den til at opføre sig ordentligt ??

Venlig hilsen
Erik